Site icon מקומונט לוד

קניית קישורים לאתרים אינטרנט

קניית קישורים היא פרקטיקה מקובלת מאוד עבור אתרי אינטרנט המעוניינים לקדם את עצמם במנוע החיפוש של גוגל, ויש להם סיבות טובות מאוד לעשות זאת. היכולת שלנו להופיע בדיוק ברגע הנכון מול האדם הנכון שמחפש את המוצרים או השירותים שלנו, יכולה להכריע את ההצלחה העסקית שלנו בעידן האינטרנט וזה בדיוק מה שנעשה בתהליך קידום אתרים באינטרנט, תהליך שבתוכו קניית קישורים לאתרים אינטרנט הוא אחד ממהלכי המפתח.

למה בכלל צריך קישורים לאתרי אינטרנט?

ובכן, בקישורים לאתרי אינטרנט, הכוונה היא לקישורים היוצאים מאתרים אחרים ומפנים לאתר שלכם חברת BESTLINKS  מתמחה במתן פתרונות לקניית קישורים ובניית קישורים ממאות אתרים. בניסיונה להבין עד כמה אתם פופולאריים וחשובים ועד כמה חשוב להציג אתכם בדף תוצאות החיפוש שלה, בוחנת גוגל את הקישורים המפנים אל האתר שלכם מכל רחבי האינטרנט.

בעבר, המטרה הייתה לייצר כמה שיותר קישורים כאלה. היום המטרה היא, לייצר כמה שיותר קישורים איכותיים כאלה. קישור איכותי הוא קישור שיוצא מאתר פופולארי כמו אתר חדשות, מאתר מקצועי שעוסק בתחום הפעילות שלכם (למשל, קישור מאתר שעוסק באופנה לאתר של מעצב אופנה פרטי) ומאתר תוכן איכותי שעוסק בתחום הפעילות שלכם. אם תצליחו לייצר קישורים נכנסים מאתרים כאלה, סביר להניח שתוכלו לראות גם את עליית הדירוג שלכם בגוגל, וזאת בדמות הופעתכם במיקומים אטרקטיביים יותר בדף החיפוש של גוגל.

צילום: Freepik

למה לקנות?

כדי להמחיש מדוע נדרשת קניית קישורים מחברת BESTLINKS לאתרים אינטרנט, נחשוב על אתר חדשות פופולארי ממנו כולם רוצים להשיג קישורים נכנסים כאלה. מאות אלפי עסקים היו שמחים לקבל קישורים מאתר זה, אבל זה פשוט בלתי אפשרי. ישנם מעט אתרים שיכולים להוציא קישורים איכותיים לאתרים עסקיים ודווקא אתרים אלה מקפידים מאוד על התוכן שלהם, על הקישורים שהם מוציאים החוצה וגם יודעים לגבות מחיר על המוניטין שלהם. במצב זה, פשוט לא ניתן לייצר מספיק קישורים “אותנטיים” ועולה הצורך לייצר קישורים אלה בצורה מלאכותית. קניית קישורים לאתרים אינטרנט היא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, אבל היא חייבת להיות מאוד חכמה וזהירה.

זהירות מעונש

גוגל מבינה את כל מה שהסברנו לעיל ובהתאם לכך בוחנת את הקישורים הנכנסים לאתר שלכם ואם היא מזהה פעילות מלאכותית של קידום האתר, היא יכולה להעניש אתכם ולשלוח אתכם אל תהום הנשייה של תוצאות החיפוש במנוע החיפוש שלה. מן הצד השני, אם אתם עושים את זה נכון, תוכלו דווקא לקפוץ אל ראש האולימפוס וכאן בדיוק נכנסת המקצועיות של קניית קישורים לאתרים אינטרנט.

חשוב מאוד לקנות את הקישורים הנכונים, מהאתרים הנכונים ובמינונים הנכונים וחשוב לבנות את הקישורים בצורה חכמה, להפנות אותם לדפים הנכונים עם העוגנים הנכונים. בהיבט זה, הדבר החשוב ביותר הוא לאתר את אותם אתרים שמייצרים המון תוכן איכותי בתחום הפעילות שלכם ונחשבים לאתרים איכותיים עבור קישורים נכנסים בעיני גוגל.