Site icon מקומונט לוד

קצין חינוך ראשי בצה”ל נפגש עם חיילי פרק המשימה בלוד

קצין חינוך ראשי בצה”ל, תא”ל אופיר לויוס, הגיע השבוע למפגש היכרות עם פעילות חיילי פרק המשימה בעיר לוד. לצדו לקחו חלק בביקור, סגל יחידת הפרק המשימה בחיל החינוך והנוער, לשכת גיוס ירושלים, משרד החינוך, משרד הביטחון, מנכ”ל עיריית לוד – אהרון אטיאס ומנהל אגף החינוך – שלום עזרן.

בתחילת המפגש נערך שיח על העיר לוד – על הצמיחה וההתפתחות ועל אתגריה החברתיים והלאומיים, המשתתפים קיבלו סקירה על פעילות חיילי פרק המשימה בעיר הענפה וסיימו בפאנל עם בני נוער שהביאו בצורה האותנטית ביותר את החשיבות של מבוגר משמעותי בדמות חייל בחייהם.

האורחים נחשפו לסיפורים אישיים על נער שלא חשב להתגייס לפני שפגש את החייל, על תפקיד מפתח שנפתח בפני מלש”ב בזכות הסיוע והליווי האישי בתהליכי המיונים, על החיילת שלא הפסיקה להתקשר גם כשהעיר בערה ועל התחושה שהחיילים לא מוותרים עליהם ולא מוותרים להם.

בתום המפגש, אמר תא”ל לויוס לנוכחים: “אתם מחנכים, מתקני עולם ואוהבי אדם, באחת הערים המורכבות ביותר במדינה אתם מגדירים מחדש חזון, אמונה באדם, שליחות ומשמעות. למדתי רבות והתרשמתי מהמחויבות והמסירות ביחס לנוער ולעיר. תמשיכו להיות מנהיגים חברתיים, תמשיכו להוביל לחברת מופת ובעיקר תמשיכו לעצור ליד כל נער ונערה הזקוקים להושטת יד וללב פתוח”.

קצין חינוך ראשי בצהל, תאל אופיר לויוס, במפגש היכרות עם פעילות חיילי פרק המשימה בלוד. תמונה: דוברות עיריית לוד

מנהלת מחלקת הנוער העירונית – רננה וייס: “זכות גדולה עבורנו, להיות רשות שהיא מופת ודוגמה לעשייה בתחום ההכנה לשירות משמעותי בכלל ולטיפוח וליווי מקצועי של חיילי פרק המשימה בפרט. זכות להנחיל לדור הצעיר ערכים של עשייה ציונית לאומית ישראלית מתוך אהבה לעם ולארץ באופן יום יומי”.

וייס הודתה לסופיה בן הרוש – ‘האמא של החיילים’, שנותנת את כל המעטפת כדי שעשייתם תהיה אפקטיבית וחווייתית ושדאגה לכל פרטי היום הזה.