Site icon מקומונט לוד

רביבו מגיב על גל פיגועי הפשיעה השבוע בערי ישראל: “אמרתי שזה יגיע לכל ישוב ולכל שכונה בישראל. וזה אכן הגיע”

הפשע של אנשי ה’עולם התחתון’ הרים השבוע את הראש בערים ברחבי הארץ וביום ראשון המשטרה מצאה את עצמה מתמודדת עם גבר שנהרג בפיצוץ רכב בחולון, בן 28 שנורה למוות באשקלון, פיצוץ ברכב בעיר נתניה ופצוע מירי ביבנה.

התושבים שומרי החוק מפוחדים מהיתקלות ופגיעה כחפים מפשע, ממלחמות העבריינים במדינת ישראל. רכבים מתפוצצים בערים מרכזיות, צרורות של ירי ברחובות ופחד שמשתלט על האווירה הכללית.

ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו התייחס למצב העגום, ערב יום העצמאות ה-73 למדינת ישראל ואמר כי: “שנים שאני זועק שזה עניין של זמן עד שהפשיעה תגיע לכל ישוב ולכל שכונה בישראל. וזה אכן מגיע”.

רביבו מכוון את האצבע למשכן הכנסת ומותח ביקורת קשה. “חבל שבירושלים מתווכחים על תיקים ורוטציות, בזמן שהחברה מדממת ואין תפקוד של השלטון המרכזי לחוקק חוקים מרתיעים בעניין ירי ואמל”ח, לחדד למערכת בתי המשפט שיש להחמיר הענישה, לדרוש ממשרד האוצר לשים יד על המערכת הכספית שמזינה את הפשיעה ועוד ועוד”.

ראש העיר יוצא להגנת המשטרה, מפרגן לה את פועלה ופונה לממשלת ישראל. “המשטרה היא צלע חשוב במאבק, אבל לא היחידי. נדרשת משילות כוללת וכל עוד אין ממשלה ואין תקציב הפשע ימשיך לגבות קורבנות חפים מפשע”.

פיצוץ הרכב בחולון. צילום: דוברות מד”א