Site icon מקומונט לוד

רוצים להנות מהיתרונות של המוזיקה? לפתח תחביב חדש?

מורה לתופים בתל אביב

קרדיט: zangmusic.org

לפתח תחביבים

פיתוח תחביבים אצל ילדים הוא חשוב מאוד ובעל ערך להתפתחותם. במהלך לימודיהם בבית הספר, הילדים לומדים תכנים המוכתבים על פי תכנית הלימודים ועל ידי המורים. כמובן שיש חשיבות לכך, שכן יש ידע בסיסי שעל התלמידים לדעת, אך הם אינם בוחרים את הנושאים. לכן, עיסוק בתחביבים שונים מאפשר להם להתפתח בעוד תחומים, שאינם כחלק מתוכנית הלימודים, שהם בוחרים באופן חופשי ומתעניינים בהם. אחד התחביבים הפופולריים ביותר הוא נגינה על כלי נגינה. אמנם רבים בוחרים ללמוד לנגן על גיטרה או פסנתר אך יש ילדים שבוחרים ללכת ללמוד אצל מורה לתופים בתל אביב, שילמד אותם כיצד לנגן בהם.

זאנג אולפן הקלטות הוא אולפן המתמחה בהפקות מוזיקה שונות, צילומי סרטי תדמית, קליפים לאירועים, צילומים לפרסומות ומדיה לצד שיעורי תופים ושיעורי סאונד. מייסד האולפן, מביא אליו את הידע המקצועי הרחב שרכש בחול ומספק שירות ברמה גבוהה.

מוזיקה כחלק מהחיים

המוזיקה מלווה את חייהם של אנשים רבים, במגוון פעולות שהם עושים ביום יום. מוזיקה לריכוז במהלך יום עבודה או לימודים, מוזיקה מקפיצה לאימון משקולות או מוזיקה עדנה ורגועה ליוגה. חלק שומעים מוזיקה במהלך שטיפת הכלים, הנסיעה ברכב או נוסעים במיוחד לראות הופעה של אומן או להקה אהובים. למוזיקה יש השפעה מטיבה על הנפש והמוח והיא בעלת יתרונות רבים. מסיבה זו, ישנם אנשים שמוזיקה עבורם היא מקום מפלט ודרך להתמודד עם החיים ובוחרים לעסוק בה, בין אם באופן חובבני ובין אם באופן מקצועי. לכן רבים פונים אל מורה לתופים תל באביב שילמד אותם איך לנגן על התופים.

לחזור לחלום

ללמוד לנגן על גיטרה, תופים או פסנתר הוא חלומם של אנשים רבים. אך ככל שמתבגרים, החלום נזנך לטובת מחויבות אחרות כמו משפחה, ילדים ועבודה או מתוך מחשבה כי אלו לימודים מסובכים.  אך ללמוד לנגן על כלי מתאים לא רק לילדים או לנוער וגם מבוגרים יותר יכולים לאפשר לעצמם ללמוד- כי אין גיל למוזיקה. אחד הכלים הייחודים לנגינה הוא תופים. במרבית הפעמים, אנשים זונחים בעיקר את החלום לנגן בתופים, כיון שהוא כלי גדול, סבוך ורועש. אך באמצעות מורה לתופים בתל אביב, גם אנשים עסוקים, בעלי משפחה וילדים או כאלו ששמו את החלום בצד יוכלו ללמוד איך לנגן.

זאנג אולפן הקלטות והפקות הוא אולפן להפקות מוזיקה וצילומים המספק תוצרים ברמת איכות גבוהה לצד שימוש בציוד מתקדם. האולפן בעל ניסיון במתן שירותים ללקוחות רבים פרטיים ועסקיים כאחד.