Site icon מקומונט לוד

ריהוט משרדי בהתאמה אישית – איך תבחרו איכות ונוחות

אם עד לפני כמה שנים הייתה תבנית קבועה למראה ולעיצוב של משרדים ומקומות עבודה – הרי שכיום אין זה כך וניתנת תשומת לב רבה מאד לעיצוב האישי של כל משרד, חברה, ארגון או מקום עבודה. אין שום סיבה שמשרדים שונים העוסקים בתחומים שונים ומציעים שירותים שונים ייראו אותו הדבר, שכן דרך העיצוב צריכים להתבטא כל מיני פרמטרים ונתונים שלא יהיו זהים בשל החומר האנושי בכל משרד ומשרד. בנוסף לכך, ריהוט משרדי המתאים למשרד אחד לא בהכרח יהיה מתאים גם למשרדים אחרים וזו הסיבה לבחור בכיוון של ריהוט משרדי בהתאמה אישית.

הפרמטר החשוב ביותר בכל משרד הוא חלל העבודה. יש משרדים גדולים בעלי חלל עבודה גדול שעבורם ניתן לבחור שולחנות משרדיים גדולים יותר. על שולחנות אלה אפשר יהיה להניח ציוד משרדי או כלי כתיבה. במשרדים גדולים יותר ייתכן ויהיו גם דלפקי כניסה שבהם יהיה צורך להציב כסאות מזכירה – מה שלא יהיה מתאים במשרדים קטנים יותר למשל. במידה ומדובר במשרד שמגיעים אליו לקוחות למסירת חומר או קיום פגישות – יש לוודא שמוצאים כורסאות המתנה שתהיינה מתאימות לעיצוב של אזור ההמתנה כולו וכמובן לסגנון העיצובי בשאר אזורי המשרד. אם יש אזור חיצוני, הרי שיהיה דרוש גם ריהוט משרדי לגן.

תמונה באדיבות: יח”צ

מה עוד צריך כשבוחרים פריטי ריהוט למשרד?

חדר הישיבות הוא אזור שמקבל התייחסות מיוחדת. איזה גודל של שולחן דיונים יהיה דרוש? האם חדר הישיבות גדול או קטן? מה עם ארונות למשרד? בסמוך לכל עמדת עבודה חשוב שיהיה מספיק מקום אחסון לנוחיותו של העובד. בחירה של כסאות לעובדים היא עולם ומלואו, שכן כיום ישנם סוגים רבים של כסאות משרד וחשוב מאד לבחור עבור העובדים כסאות איכותיים, שישמרו על הגוף שלהם בעת ישיבה ממושכת ולא יגרמו לעייפות יתר בסוף יום העבודה. רוב העובדים צריכים כסאות מחשב ויש לבדוק את אופן הייצור והתנוחות שמאפשרים הכיסאות על מנת לוודא שהם תומכים בגב, בברכיים, בעצם הזנב ובמפרקי הגוף.

כסאות מנהלים צריכים גם הם להתאים לגודל המשרד או עמדת העבודה. כיום כיסא מנהלים הוא סמל סטטוס בחברה ועל פי כסאות אלה קל לזהות מי נחשב למנהל במשרד. שולחנות כתיבה משרדיים נוספים עשויים להיות לעזר עבור עובדים זוטרים או לקוחות שצריכים למלא טפסים או לחתום על מסמכים. הנושא של מדפים לאחסון במשרד גם הוא חשוב וצריך לבחור בתבונה מדפים למשרד – חיצוניים, פנימיים או בכל צורה אחרת שתהיה נוחה לעובדים.

תמונה באדיבות: יח”צ

כאשר נלקחים בחשבון כל הפרמטרים הדרושים, המשלבים בתוכם את החלוקה הפנימית של המשרד, החלל שבו והנוחות של העובדים – אין ספק שהעיצוב שיתקבל יהיה המתאים והנוח ביותר למשרד, לדרישות, ללקוחות ולמנהלים שבזכות העיצוב יראו את העלייה ביעילות העובדים.

תמונה באדיבות: יח”צ

המאמר נכתב בחסות officeshop – ריהוט משרדי: מומחים בריהוט בהתאמה אישית

www.officeshop.co.il