Site icon מקומונט לוד

רכבת ישראל תשקיע 360 מיליון ש”ח בהקמת תחנה חדשה בלוד

רו”ח חוסאם בשארה, יו”ר דירקטוריון רכבת ישראל, הגיע לפגישת עבודה בלוד ועדכן על הקמת תחנת הרכבת החדשה וכן על הקמת גשר עילי להולכי רגל בכניסה לשכונת הרכבות.

יחד עם בשארה הגיעו בכירי הרכבת בהם אודי קפילנסקי – סמנכ”ל בטיחות וביטחון, ניר רז – סמנכ”ל פיתוח עסקי, ולונקה גוטליב – מנהל אגף קריית הרכבת ההולך ומוקם בלוד, במטרה לבחון את הידוק שיתוף הפעולה עם העיר לוד.

במפגש השתתף חה”כ אוסמה סעדי, חבר המועצה רפי קטאשוילי מחזיק תיק התחבורה, חברי מועצת העיר הערבים עבד אזברגה ומוחמד אבו שריקי, וכן גורמי ההנדסה ובכירי העירייה בראשות המנכ”ל אהרון אטיאס.

מימין – יור הרכבת בשארה, ראש העיר רביבו, וחכ אוסמה.צילום דוברות העירייה

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו קידם בברכה את האורחים וסקר בפניהם על העיר לוד ועל הפרויקטים התחבורתיים המתוכננים בה, תוך שהוא משבח את הנהלת הרכבת שבחרה להקים בלוד את קריית הרכבת ובית ההנהלה המרכזי.

יו”ר רכבת ישראל הודה לראש העיר על קבלת הפנים החמה והדגיש כי העיר לוד חשובה לרכבת ישראל בהיותה במרכז המדינה ולפיכך בחרה להקים בה את קריית הרכבת בהשקעה אדירה של כ-360 מיליוני שקלים. בתוך כך ציין כי רכבת ישראל החלה בקידום תכנון הקמת גשר עילי להולכי רגל מעל מפגש 8 המסילות בכניסה לשכונת הרכבת, שיכלול דרגנועים או מסועים שיאפשרו לתושבים לחצות בבטחה ובנינוחות מצד לצד.

כן הדגיש את התכנון להקמת תחנת רכבת חדשה בלוד, מהגדולות בישראל וציין פרויקטים משותפים לרכבת ולעיר לוד מול מערך החינוך בבתי הספר, בטיפוח המודעות לבטיחות בקרבת הרכבת.

ראש העיר ויו”ר הרכבת סיכמו את המפגש בהידוק שיתוף הפעולה בין רכבת ישראל ועיריית לוד בפרויקטים הנוכחיים והעתידיים בעיר.