Site icon מקומונט לוד

רכילות עסקית | מכון רישוי “פליקס” לוד המחודש פותח את שעריו

ביום חמישי הקרוב חוגג עו”ד חנן חדד, מנהל מכון הרישוי הטוב ביותר בארץ, מכון “פליקס” בלוד את פתיחת המקום לאחר השיפוץ המאסיבי שעבר, ולרגל החידוש – פתיחת המכון לטסטים גם בימי חמישי אחה”צ לטובת האנשים העובדים, ולאירוע המפואר מוזמנים כל המי ומי של תושבי לוד. לא הוזמנתם? 

עו”ד חנן חדד נכנס לפני כשנה לנעלי המנהל הרשמי של מוסך פליקס בלוד, ומשמש כמנהל מיוחד מטעם כונס הנכסים הרשמי. במהלך השנה האחרונה ביצע חדד, שמגיע כאמור מתחום עריכת הדין, שם הוא בעל משרד עו”ד מצליח, מהפך עצום במכון הטסטים והפך אותו למכון הרישוי הכי נעים ומזמין בארץ.

בנוסף, התעקש עו”ד חדד לחדד את נהלי העבודה ומאז שנכנס לתפקידו כולם כבר יודעים – במכון טסטים בלוד אין משחקים. “יש מי שלא אוהבים את זה, ואפילו יש כמה מאכערים שבעקבות שינוי הגישה הפסיקו להגיע והעדיפו ללכת למכונים אחרים, ישרים קצת פחות, אבל הלקוחות הטובים, אלא שבאים כי באמת חשוב להם בטיחות הרכב ושלא ישחקו איתם משחקים, באים אלינו ואפשר לראות את הגידול העצום בלקוחות שמגיעים מכל אזור המרכז”, מספר עו”ד חדד.

חידוש נוסף במכון הוא פתיחת המכון לטסטים בימים חמישי בערב עד השעה 18:30. המטרה היא לסייע לבעלי הרכבים שעובדים בשעות הבוקר ואינם יכולים לקחת “חצי יום חופש” בשביל להעביר את הרכב טסט בלוד, ומעתה יוכלו להגיע גם בשעות שנוחות להם יותר, אחר הצהריים, ולמלא את חובתם.

ביום חמישי, כאמור, יציינו את התחדשות המכון באופן רשמי בהפקה מכובדת, מוזיקה, צילומים וכיבוד חופשי כיד המלך בין השעות 16:00-18:30. עו”ד חנן חדד הזמין באופן אישי את כל תושבי לוד וגם הבטיח – שובר מתנה לכל משתתף!