Site icon מקומונט לוד

רמת אלישיב מתרחבת: התקבל תוקף לבינוי 130 יח”ד חדשות במסגרת התחדשות עירונית

רמת אלישיב, מהשכונות החדשות והמבוקשות בלוד, תתרחב בקרוב לכיוון דרום עם קבלת היתרי הבניה לפרויקט ‘כצנלסון’ של חברת כח נדל”ן במסגרתו יהרסו 2 שיכונים מיושנים בגבול השכונה ותחתם ייבנו 3 בניינים ובהם 130 דירות 4,5 ו-6 חדרים גדולות ומרווחות.

שלוש שנים אחרי שיצא לדרך ובדיוק שנתיים אחרי שגם הועדה המקומית לתכנון ובניה הסירה את החסמים האחרונים וההתנגדויות לפרויקט ההתחדשות העירונית ברחוב כצנלסון, העניקה הועדה המחוזית לתכנון מתן תוקף לפרויקט ולמעשה כל שנותר לקבלת היתרי הבניה הסופיים ותחילת העבודות הן רק פעולות טכניות שצפויות להתקבל בקרוב.

דירות 4,5 ו-6 חדרים שנמצאים במחסור בשכונה המלאה משפחות דתיות גדולות. הדמיה: באדיבות כח נדל”ן התחדשות עירונית

הפרויקט שנחשב למעשה להרחבה המשמעותית הגדולה של שכונת רמת אלישיב צפוי לכלול מלבד דירות 4-5 חדרים גם דירות 6 חדרים מהן יש מחסור גדול בשכונה, כשהיום משפחות רבות שקבעו בה את ביתן נאלצות לעזוב כשהמשפחות גדלות והצרכים משתנים.

בנוסף, מדובר בפרויקט ראשון מסוגו במדינה שבו הקצתה המדינה, באמצעות מינהל מקרקעי ישראל, קרקע משלימה צמודת דופן על מנת לייצר כדאיות כלכלית לתוכנית ולהפוך אותה ברת ביצוע על אף מחירי הדירות הנמוכים, יחסית, בלוד.

לדברי יזם הפרויקט, מנכ”ל כח נדל”ן אדיר קינן, בפרויקט החדש שצפוי לצאת למכירה מוקדמת בתקופה הקרובה יימכרו דירות גדולות המותאמות לצרכיהם של משפחות דתיות משפרות דיור מהשכונה.

המכירה המוקדמת תתחיל בקרוב וצפויה להיסגר עוד לפני תחילת הבניה בפועל. הדמיה: באדיבות כח נדל”ן התחדשות עירונית

אדיר קינן: “ההרחבה שתושבי לוד בכלל ושכונת רמת אלישיב בפרט חיכו לה כבר נמצאת ממש מעבר לפינה. אני מודע למחסור הגדול בהיצע של דירות גדולות ומרווחות המתאימות למשפחות מרובות הילדים בשכונה ולכן התעקשתי לכל אורך הדרך לאשר כמה שיותר דירות מסוג זה. בחודשים הקרובים נתחיל במכירה המוקדמת של הדירות הראשונות בפרויקט ואני מאמין שבשל הביקוש הרב עד לשלב התחלת הבניה כבר יימכרו מרבית הדירות שיוצעו”.

את היזם בפרויקט ליוו עורכי הדין ישי איציקוביץ ואלי דהן ממשרד עו”ד אגמון רוזנברג ושות’.