Site icon מקומונט לוד

רעיונות לשימושים בלוחות שעם

כולנו מכירים לוחות שעם שמשמשים כלוח המודעות המשפחתי או המשרדי, אבל לא כולם יודעים שלוחות שעם יכולים לשמש גם לצרכים אחרים. למשל, באמצעות לוח שעם במסעדה ניתן להעביר מסרים שונים ללקוחות כמו מנות חדשות בתפריט, מבצעים, הטבות ועוד. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולגלות שלוחות שעם הם לא מה שחשבתם.

לוחות שעם לילדים

לוחות לילדים יכולים להיות אמצעי חינוכי ממדרגה ראשונה ולוחות שעם אינם יוצאי דופן. בלוחות שעם ניתן לכתוב את המטלות שעל ילדיכם לבצע באותו יום/שבוע (להשקות את העציצים, להאכיל את הכלב, לצחצח שיניים וכו’) וגם לתת משוב, למשל סמיילי על משימה שהושלמה בהצלחה או אימוג’י עצוב על משימה פחות טובה.

לוחות שעם לילדים יכולים להיות הדרך שלכם לגיבוש משפחתי, למשל ניתן לציין באמצעותם תאריכים חשובים (ימי הולדת, מסיבות בגן, תאריכי חופשות וכו’) ולהחליף מידע רלוונטי אחר כמו מתכונים, רשימת קניות ועוד. ובמילים אחרות – לוחות שעם לילדים הם קבוצת הוואטסאפ הפרטית של המשפחה שלכם. למעשה, לוחות שעם לילדים הם הדרך שלכם להביע אהבה ולאפשר תקשורת משפחתית מיטבית.

צילום: פיקסלס

לוחות שעם בחדר הילדים

בחדר הילדים לוחות השעם יכולים להחליף את דלתות המקרר ולשמש כגלריה ליצירות הילדים. אמנם לא כולם נכנסים לחדר הילדים ונהנים מפרי יצירתם של ילדיכם, אבל לעיתים זה עדיף. נכון שכל אמא ואבא בטוחים שהילד שלהם הוא פיקאסו הבא, אבל כדי לפתח את הביטחון העצמי מספיק לתלות את עבודת האמנות בחדר ולא במטבח.

בנוסף, לוחות שעם בחדר הילדים יכולים להיות הדרך של ילדיכם לבטא את עצמו. ללוח זה הוא יכול לצרף תמונות, ציורים וכל מה שעולה על דעתו באותו הרגע. למעשה, לוח השעם הוא האזור הפרטי של הילד והדרך שלכם להבטיח שקט תעשייתי. ובמילים אחרות – לא לדאוג שהטעם שלו ישתנה או שתצטרכו לשנות את העיצוב בחדר כל שני וחמישי.

כמו כן, לוח שעם בחדר הילדים מאפשר לילד ללמוד לקחת אחריות. למשל, במידה ומחברים ללוח השעם את מערכת השעות שלו, את לוח הבחינות/שיעורי הבית שלו, את המטלות שעליו לבצע ואת האירועים המשמעותיים עבורו – אין סיכוי שהם ישתכחו מליבו וסביר להניח שהוא יבין את הרמז…

לסיכום

לוחות שעם יכולים לשמש לצרכים שונים, הן אישיים, הן עסקיים והן משפחתיים. לוחות שעם יכולים לשמש כאמצעי חינוכי, כדרך לשיפור התקשורת המשפחתית וכאמצעי לגיבוש כל בני הבית. כאשר מתקינים לוחות שעם בחדרי ילדים הם יכולים לשמש כגלריה לאמנות, כאמצעי לביטוי עצמי של ילדיכם ואפילו כדרך ללמוד אחריות אישית.

עם זאת, הודות למגוון הקיים כיום בתחום לוחות השעם מומלץ לבחור אותם בהתאמה מלאה לדרישות שלכם. וכמובן – כמו כל מוצר אחר שנכנס לביתכם אל תתפשרו על האיכות מחד ועל השירות מאידך. לוחות שעם חייבים לרכוש מהמומחים בתחום זה כדי להיות בטוחים שביצעתם קנייה נכונה וחכמה. אל תיקחו סיכון וצרו קשר עם אנשי מקור הלוח – החברה המובילה בארץ בתחום לוחות שעם. חייגו עכשיו 03-5255622 ולא תצטערו.