Site icon מקומונט לוד

רפי יקותיאל מגיב לפיטורים: “יאיר רביבו גיבור של מקלדת”

אמש דיווחנו לראשונה על החלטתו של ראש העיר יאיר רביבו לשלול את תואר “המשנה לראש העיר” מחבר הקואליציה העירונית רפי יקותיאל וזאת בשל “התבטאויות על רקע אישי שאינן הולמות את תפקידו”. הבוקר מגיב יקותיאל ולא נשאר חייב.

אתמול פרסמנו לראשונה את החלטתו של יאיר רביבו להדיח את חבר המועצה רפי יקותיאל מתפקיד המשנה לראש העיר, תואר שמשמעותו בעיקר הצהרתית ואין בה סמכות או שכר, ובכל מקרה ימשיך יקותיאל לבצע את תפקידו בהתנדבות. בנוסף לכך, כך פורסם במקומונט לוד כבר אמש, שוקל רביבו לשלול את הסמכויות שהעניק לפני שנתיים וחצי ליקותיאל בתור מחזיק תיק ההתחדשות העירונית, חבר דירקטוריון רשת המתנ”סים בלוד והממונה הישיר על מתנ”ס גני אביב (המתנ”ס הגדול ביותר בעיר).

רפי יקותיאל.

לאחר הפרסום כתב יקותיאל את הדברים הבאים: “לאחר שנטש בפעם השלישית את העיר למספר חודשים כדי להשיג תמונה עם רוה״מ ולאחר שפורסם בכלי התקשורת כי נחל מפלה עם האלקטור חזר יאיר רביבו להיות גיבור של מקלדת ולקחת לי את תואר המשנה לראש העיר בקבוצת ווטס אפ שבה רק הוא יכול לשלוח הודעות ללא תגובה של האחרים”.

יקותיאל זעם על התנהלות ראש העיר וציין כי “הוא לא קרא לי לשיחה. הוא לא בדק מה נכון ומה לא. הוא כמובן לא נתן לי אפשרות להגיב. אבל כך מתנהג בן אדם לחיץ וסחיט שמבין כי פתאום יש חברי המועצה שרואים את חוסר הביטחון האישי בעיר ואת חוסר המנהיגות בעיר ומעזים להביע ביקורת.”

“לא ארתע להיאבק לטובת תושבי העיר ואני לא מפחד לשלם מחירים רק כי העזתי לשאול שאלות על מכרזים שבאורח פלא השתנו לטובת אלו ואחרים… דבר אחד אני מתחייב – אמשיך לפעול לטובת האמת – אור השמש יחטא את כל מה שקורה פה בעיר. בהזדמנות זו אבקש לאחל לתושבי לוד ובני משפחותיהם חג פסח כשר ושמח” סיכם חבר המועצה רפי יקותיאל את דבריו.