Site icon מקומונט לוד

רפי יקותיאל מסכם שנה: זה מה שעשינו בלוד!

רפי יקותיאל, חבר המועצה ומשנה לראש העיר שנכנס לעירייה לפני שנתיים ומאז לא מפסיק לעשות ולשנות לטובה כל דבר שנוגע אליו – דוגל בשקיפות – בעבודת העירייה, במחלקות ההנדסה והתכנון איתן הוא עובד באינטנסיביות בתפקידו כראש מינהלת ההתחדשות העירונית, וגם בעבודתו האישית. לרגל סיום שנת תש”פ מציג רפי יקותיאל את עשייתו מאז נבחר לתפקיד.

“תושבי לוד היקרים, בפרוש עלינו חגי תשרי, אני רוצה לאחל לכם שנה טובה, שנה מלאה בעשייה, שנה של הצלחות, שנה של בריאות איתנה. ראשית מאז שנבחרתי למועצת העיר לפני כשנתיים אני רוצה למנות בפניכם את עשייתי:

1. כממונה על מתנס גני אביב וכחבר דירקטוריון רשת המתנסים העלתי את סך מספר הילדים המשתתפים בחוגים מ-670 ל-1,300.

2. הצלחתי ליישם את הבטחת הבחירות שלי לתושבים והקמתי את פרוייקט ״בית העולה״ בפרוייקט זה אנו מרכזים את הפעילויות והחוגים לגילאי ה 50+ במסגרת הפעילויות  יצאנו לטיולים בחמי געש, ים המלח, קונצרטים והופעות למגוון העדות!

רפי יקותיאל.

3. בנוסף אני מחזיק בתיק ״התחדשות העירונית״, גילוי נאות אני שמח לסגור מעגל בשכונת ילדותי רמת אשכול ולבצע בה ״פינוי בינוי״! המתחם הראשון שייצא לדרך בע״ה הוא מתחם ״בית הקשתות״ (מול מתנס שיקגו) בשעה טובה אני רוצה לבשר לכם שנבחר יזם לפרוייקט ובעוד שנה וחצי תראו את המנוף הראשון בשכונה!

4. אני גאה שהצלחנו לחלק למתחמים את רוב השכונות בעיר. רוב המתחמים קיבלו תוקף ובעוד כשנה נראה ברחבי העיר את המנוף הראשון!

בהזדמנות זו אני רוצה להודות  לראש העיר עו״ד יאיר רביבו על שיתוף הפעולה והרוח הגבית, למנכ״ל העירייה אהרון אטיאס, לצוות המתנס בגני אביב, לצוות המבואה בהתחדשות העירונית ולחברה הכלכלית, תודה ענקית לכולם על שיתוף הפעולה למען העיר לוד!”

אמשיך בכל הכוח לשרת אתכם נאמנה.
בברכת בריאות איתנה וחזרה לשגרת החיים,
שלכם יקותיאל רפי!