Site icon מקומונט לוד

רשימת הליכוד בלוד: הדילים ניצחו. הנשים נדחקו כולן לסוף הרשימה

אמש נערכו הבחירות הפנימיות של סניף הליכוד בעיר לוד לבחירת נציגיו לעירייה בבחירות הקרובות. הדיל שהוסכם ברגע האחרון התקיים במלואו – בדיל לא שותפו הנשים שנדחקו למקומות 8-10 הלא ריאליים

אחרי אין ספור לחשושים ואינטריגות פנימיות, אתמול (ג’) בערב נערכו הבחירות הפנימיות של מפלגת הליכוד – סיעת ראש העיר והמפלגה הגדולה היום במועצת העיר. ברגע האחרון, הוסכם בין רוב המתמודדים על דיל מתוכנן לסידור הרשימה ואכן, עם פתיחת הקלפי וספירת הקולות התברר שהדיל נחל הצלחה מלאה – לפחות למי שהשתתף בו.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט לוד

ומי לא השתתף בו? נשות הליכוד.

שלוש נשים התמודדו בבחירות הפנימיות, אך אף אחת מהן לא הצליחה להתברג אל תוך הדיל מה שהשאיר את הרשימה הליכודניקית למועצת העיר גברית לחלוטין, דבר שצפוי לפגוע בליכוד בבחירות הקרובות.

אז מי כן התברג?

לראשות הרשימה ולהובלתה גם בבחירות הקרובות נבחר מבעוד מועד ראש העיר יאיר רביבו כשמיד אחריו התמקמו באופן זהה למיקומם בבחירות האחרונות שלושת חברי מועצת העיר הנוכחיים – רפי קטאשוילי, גיל חדד, ואלי סער. אל תוך הרביעייה המובילה השתחל בודד נתנאל איז’ק, דמות מוכרת מאוד במסדרונות הליכוד, אך מעט פחות בעשייה בעיר לוד עצמה, ששימש בעבר יועצו של גדעון סער וראש מטהו של השר אריה דרעי.

ואלו התוצאות המלאות:
1. רפי קטאשוילי – 55 קולות
2. גיל חדד – 55 קולות
3. נתנאל איזק – 53 קולות
4. אלי סער – אלי סער – 53 קולות
5. אמיל חדד – 46 קולות
6. עומרי סער – 41 קולות
7. מרגריטה דולז’נסקי – 32 קולות
8. מזל פימה – 23 קולות
9. מיכל סופר – 18 קולות

ראש העיר ויו”ר רשימת הליכוד החדשה, יאיר רביבו ציין בסיכומו של הערב:
“הערב בחר סניף הליכוד את עשרת המועמדים כאשר ישנו גיוון עם 5 מועמדים צעירים וחדשים וביניהם נתנאל איזק, ראש המטה האסטרטגי של גדעון סער ובעל ניסיון ניהולי רב במגזר הציבורי, עמרי סער מנכ”ל קניון לוד ויו”ר צעיר הליכוד, מרגריטה דולז’נסקי, אקדמאית עולה מחבר העמים ומנהלת בכירה ברשות שדות התעופה.
כמובן זאת לצד כל חברי המועצה המכהנים ששמרו על מקומם.”

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט לוד

“אני גאה בכך שהבחירות התנהלו באופן דמוקרטי והוגן וכעת הסניף כולו מאוחד מאחריי להמשיך ולהוביל בע”ה את העיר לקדנציה נוספת בתמיכה מלאה של ראש הממשלה והשרים כולם שהוכיחו שלוד היא עיר חשובה ומרכזית במדינת ישראל והם עשו וימשיכו בע”ה לעשות הכל כדי לסייע בידי להצעיד אותה קדימה” סיכם רביבו.