Site icon מקומונט לוד

רשת משקפיים במחירים מעולים 

משקפיים היו מאז ומעולם מוצר יקר. הוסיפו על זה את זגוגיות המשקפיים שהיו עשויות זכוכית, כי פשוט לא היה תחליף לזכוכית ותקבלו הוצאה שהכבידה מאוד על הכיס. כי כל מכה או נפילה של המשקפיים, הובילו לתיקון והחלפת העדשה שהתנפצה. 

היום הסיפור האו כבר שונה לגמרי. יש את עדשות הפלסטיק והן מעולות וכולם עושים בהם שימוש. כך שהבלאי במשקפיים ירד במידה משמעותית. מעבר לכך, אנחנו נהנים היום מהטבות שונות מטעם קופות החולים כאשר גם המשקפיים וגם עדשות המשקפיים נמכרים במחירי הסדר. כך שבאמת לא צריך לשלם היום הרבה על משקפיים.

עם זאת יש הרבה חנויות אופטיקה נחשבות ויוקרתיות שעדיין מוכרות לנו משקפיים יקרות מאוד ולמרבה הפלא, אנשים פשוט קונים שם! למרות שיש להם אפשרויות זולות בהרבה.

מסתבר שהמשקפיים היורדים אל העם במחיריהם במימון מטעם קופות החולים הם משקפיים ברמה נמוכה הרבה יורת ממשקפי היוקרה הנמכרים באותן החנויות.

קרדיט: Canva

משקפי יוקרה במחירים זולים

אז כאן בדיוק מגיעה הבשורה הטובה של רשת אופטיקה 109. אופטיקה 109 מציעה משקפי יוקרה ברמה גבוהה במיוחד, ממש כמו אלו הנמכרים בחנויות היוקרה במאות ואלפי שקלים כאשר אצלה הכול מתחיל בסכום סמלי עד מגוחך – 109ש”ח! יש היצע רחב מאוד של משקפיים במחיר הזה כאשר יש כמובן מסגרות יקרות יותר ועדשות שמייקרות יותר את כל החבילה אבל עדיין אפשר לומר כי מדובר בהחלט במחירים זולים ונגישים הרבה יותר ביחס לכל חנות אופטיקה יוקרתית כזו או אחרת.

איכות, מקצועיות ומחיר נוח שנפגשים במקום אחד

מדובר בזן נדיר למדי. אופטיקה שמציעה גם איכות, גם יוקרה וגם מחיר נוח,, זה לא משהו שאנחנו מכירים כל כך בעולם האופטיקה. אבל למרבה הפלא, הדבר הזה קיים והוא נגיש ממש לכל אחד. כי אופטיקה 109 היא רשת שמתפתחת כל הזמן ופותחת עוד ועוד סניפים בנקודות רבות ברחבי הארץ. מה שמאפשר כמעט לכל אחד למצוא את מבוקשו. משקפיים בזול אך בלי להתפשר על היוקרה ועל האיכות של המשקפיים.

מקצועיות במקום הראשון

אז דברנו בעיקר על היוקרה ועל המחירים. חשוב לנו לציין כי כל זה אינו סותר את הרמה המקצועית של הצוותים המגישים את שירותיהם לקהל הלקוחות. אנחנו מוצאים ברשת  optica109צוותים מיומנים שיש להם את כל הידע ואת כל המקצועיות, את כל השליטה ואת כל מה שצריך כדי שהלקוח יקבל את כל מה שהוא צריך ויותר.

הכול מתחיל בבדיקה מקצועית של העיניים. בדיקת ראייה במיטב המכשור כדי להגיע לתוצאות הכי מדויקות. מעבר לכך אנחנו מציעים ליווי מלא של התאמת המסגרת והתאמת המשקפיים על פי מבנה הפנים, על פי מצב הראייה ובהתאם לטעמו האישי של כל אחד. 

התוצאה היא – מראה מושלם וראייה מושלמת! היש ציפיות גבוהות מאלו?