Site icon מקומונט לוד

שבוע הנערה הישראלית: עובדות התעשייה האווירית בלוד משמשות מנטוריות ומודל לחיקוי לתלמידות 

מעל 50 עובדות של התעשייה האווירית ממגוון עיסוקים וחטיבות החברה, ביניהן – מהנדסות מתחומים מגוונים, עורכות דין, מנהלות כספים, מפתחות מערכות לחימה ומנהלות בכירות, משמשות כמנטוריות, מעבירות הרצאות ומובילות שיח על שוויון מגדרי ושוויון הזדמנויות, ניפוץ תקרות זכוכית, עבור תלמידות ותלמידים בכל רחבי הארץ.

עובדות התעשייה האווירית מקדמות העצמה נשית. צילום: התעשייה האווירית

בין העובדות שנבחרו להוביל את המיזם נמצאת גם יטבת חיימוביץ’, מנהלת ספקים בתעשייה האווירית ותושבת שכונת רמת אלישיב בלוד, שסיפרה למקומונט לוד: “יצא לי השנה להכיר פרויקט מיוחד ואני גאה לקחת בו חלק. כי אם יש משהו שלמדתי על עצמי ורק התחדד בתקופה האחרונה זה שהעולם צריך אותי! העולם צריך אותך! העולם צריך אותנו! מובילות, מנהיגות, יוזמות וכן, גם נלחמות. שבוע הנערה הישראלית שם את כל הכשרונות והפוטנציאל שלנו, נערות ונשים במרכז, כדי שכל נערה תדע שהיא יכולה להיות כל מה שהיא רוצה!”.

עוד הוסיפה חיימוביץ: “אני מאמינה בלב שלם שאם כל אחת מאיתנו תאמין בעצמה ותממש את הפוטנציאל שלה – החברה שלנו, המדינה שלנו, תראה אחרת. השינוי יגיע מאיתנו, כי בסוף אם לא נעריך את עצמנו ונאמין בעצמנו – אף אחד אחר לא יעשה את זה.”

שיתוף הפעולה של עובדות התעשייה האווירית במסגרת שבוע הנערה הישראלית בשנים האחרונות, הותיר רושם רב בקרב בני הנוער, כשהתרומה של המנטוריות זכתה לפידבקים חיוביים של התלמידים וצוותי ההוראה, אשר הדגישו את החשיבות של מפגש עם בני נוער ושיח א-פורמלי בנושאי לימודים, קריירה, התמודדות עם הצלחות וכישלונות ועוד.

שבוע הנערה הישראלית, המתקיים זו השנה הרביעית ברציפות בהובלת עמותת ‘שוות’, מפגיש בכל שנה עשרות אלפי נערות ונערים עם אלפי נשים מובילות ומעוררות השראה, המתנדבות בבתי ספר בכל הארץ, במטרה להוביל שיח על שוויון מגדרי, שוויון הזדמנויות וניפוץ תקרות זכוכית ולהוות מודל להשראה ולחיקוי.