Site icon מקומונט לוד

שחקניות המעפילים בכדורשת עשו היסטוריה!!

איגוד הכדורשת הזמין את הרשויות המקומיות להשתתף באירוע, ו- 42 הראשונים שנרשמו היו שותפות באירוע המכביה ביניהן נבחרת האמהות המובילה של העיר לוד, נבחרת המעפילים!

בשנים האחרונות עולה וצומח ענף ספורט הנחשב לספורט הנשים המוביל בארץ – כדורשת. לאור ההצלחה של הענף והתפשטותו ברחבי הארץ, החל איגוד הכדורשת הישראלי להפיץ את הבשורה ברחבי העולם ולקיים טורנירים, תחרויות, מחנות אימונים והקמת קבוצות במקומות שונים על פני הגלובוס. בתוך כך, הפופולאריות של ספורט הכדורשת והפצתו משכו את תשומת הלב של מכבי ישראל ואלה הביאו את ראשי המכביה להכריז עליו כספורט שיקיים באירוע טורניר “בסימן המכביה”. לפני כ-10 שנים הוקם איגוד הכדורשת הישראלי שפעל כדי להפיץ את בשורת המשחק ברחבי הארץ ועשה זאת בהצלחה רבה. כיום, האיגוד מונה כ- 5,000 שחקניות פעילות המשחקות ב- 500 קבוצות ברחבי הארץ.

איגוד הכדורשת הזמין את הרשויות המקומיות להשתתף באירוע, ו- 42 הראשונים שנרשמו היו שותפות באירוע המכביה ביניהן נבחרת האמהות המובילה של העיר לוד, נבחרת המעפילים! (הקבוצה הוקמה לפני 3 שנים ומשחקת בליגה אזורית שפלה).

קבוצת המעפילים בכדורשת במשחקי המכבייה ה-20. צילום באדיבות דוברות עיריית לוד

בנוסף לקבוצות העירוניות, משתתפות במכביה עוד 3 קבוצות שיגיעו מארצות הברית. 36 שחקניות נחתו בישראל וייקחו חלק באירוע. הקבוצות יגיעו מבוסטון, אטלנטה וסן חוזה שבקליפורניה.  פעילות איגוד הכדורשת הישראלי היא מקצוענית עם 18 ליגות ברמות שונות, החל מליגת העל, דרך הליגה הלאומית ועד ליגות שונות המחולקות על פי מחוזות.

“במהלך 3 ימים מטורפים, אני רוצה להודות: בראש ובראשונה למאמן שלנו ויקטור קופרמן שאין לו תחליף! בלעדיו אין קבוצה! אתה אלוף!! לכל השחקניות שלי שנלחמו על כל משחק, אתן פייטריות אמיתיות מבחינתי אתן האלופות!! ליו”ר שלנו משה אללוף – עוזר מאמן שלנו שידע תמיד לתת את התמיכה והיה הקמע של הקבוצה, למנהלת ביה”ס מלי פרץ זריהן ולכל הצוות שלה שידעו לכבד אותנו (כמו תמיד!) ולעודד אותנו מהיציע – הכבוד הוא לנו לייצג אתכם בגאווה כה גדולה! להנהגת ההורים שעודדו מהיציע כל הזמן!!

לאגף הספורט מאיר אליהו שהגיע לעודד ולרחל גז שדאגה לנו’ למשפחות המדהימות שלנו שנתנו לאורך כל הדרך את כל התמיכה המלאה גם בבית ובמגרשים, ותודה ענקית לאיגוד הכדורשת שנתן לנו את הכבוד הגדול להשתתף במכביה !!לועד המנהל של איגוד הכדורשת, לרכזת התותחית הילה ישיעהו, לאושרת חבר אזולאי, למיכל סיוון, מירב צימרמן ולכל האנשים במלאכה בחזית ומאחורי הקלעים, תודה תודה תודה על ההזדמנות להשתתף בחויה הזאת “המכביה ה20″, תודה ענקית!! תודה על סופ”ש חווייתי במיוחד שייזכר לעד! אנחנו על המפה ונישאר על המפה!” אמרה מירי אדרי.