Site icon מקומונט לוד

שייקים קרים ומרעננים – כך תתרענן בקיץ הקרוב

Fresh made Vanilla MilkShake with waffles on white rustic wooden background

שייקים קרים ומרעננים  כך תתרענן בקיץ הקרוב

 שייקים הם דרך נהדרת להתרענן בקיץ,  שיקים דורשים הכנה מועטה, לא קשה להכין אותם.  בקיץ לא נעים לנו לאכול אוכל כבד וחם. זה לא הזמן לתבשילים כבדים או מרקים מהבילים. בקיץ אנחנו מחפשים אוכל  עם הרבה נוזלים ושיהיה מרווה וקר.  שייקים הם בדיוק הפתרון המרווה והקר של הקיץ.  שייקים עשויים בדרך כלל מתערובת של פירות קפואים,  יש מי שטורח וקונה פירות טריים וחותך אותם ומקפיא. אבל לא תמיד צריך לקנות פירות טריים ולהקפיא אותם. ניתן היום להשיג פירות קפואים מוכנים שניתן לקנות.  זה חוסך הרבה חיתוך ועבודה שמים  את הפירות הקפואים בפריזר וזה מוכן לשייקים.  

סוגי שייקים

יש דרכים רבות להתפנק בשייק מרענן, אפשר גם לשלב בשייק גם תרכיזים  לברד,  הם נותנים טעם נפלא לשייקים.  יש שייקים מגוונים בכל הטעמים. בין אם אתם אוהבים שייקים מתקתקים מאוד,  כמו למשל שייקים של קקאו תמרים ובננה,  ובין אם אתם מאוהבים שייקים חמוצים יותר,  כמו למשל שייק שיש בו קיווי תפוח מלון,  בקיץ זאת עוד הזדמנות נהדרת להנות ארוחה נפלאה קלה ומזינה,  תוך דקות יש לכם משקה מרענן בריא מלא אנרגיה ויטמינים. 

שייקים של בריאות

 יש אנשים שמגדילים לעשות ומשקיעים אפילו יותר בשייקים שלהם.  יש מי שמוסיף אבקת חלבון לשייק שלו,  יש מי שמוסיפים עלים ירוקים לשייק שלהם,  יש מי שמוסיף אבקת כלורופיל לשייק שלו,  אפשר להעשיר את השייקים כך שיהיו ממש כמו מזונות על.  יש מי שאוהב את השייק שלו דליל ומימי,  יש מי שעושה את השייק על בסיס  חלב או שמנת.  אפילו טבעונים יכולים להנות משייק בריא וטעים,  בלי להוסיף מוצרי חלב,  במקומם שמים בננה וחלב שקדים,  והם נותנים מרקם קרמי,  הם מחליפים מוצרי חלב בצורה טובה.  בננות אפשר להחזיק בהקפאה מוכנות לשייק גם בננות מאוד בשלות מתאימות לשייק.  כדי להקפיא בננות, מקלפים אותן חותכים אותן לחלקים ושמים במקפיא.  שייקים קרים ומרעננים הם ארוחה בריאה הטובה והטעימה שלכם לקיץ.  פינוק בריא וטעים לקיץ.

מקומנט לוד – כל מה שקורה בלוד תמצאו אצלנו