Site icon מקומונט לוד

שימוש במדבקות למוצרי העסק – מה חשוב לוודא ומהם היתרונות?

שימוש במדבקות בתעשייה ועל ידי בתי עסק ממגוון תחומים שונים הוא אמנם נפוץ יחסית, אך על מנת להפיק ממנו את המירב יש להתייחס למספר נקודות טכניות שונות, כמו גם עקרונות שונים מעולם הפרסום והשיווק.

שימוש נרחב במדבקות עבור מוצרים שונים ניתן למצוא במיוחד בתחומים כמו מזון, משקאות, יין, קוסמטיקה וטואלטיקה, אך גם באינספור תחומים אחרים. התייעצנו עם דפוס פאר פרינט, מומחים בהדפסת מדבקות בגלגלים (לאתר העסק >>>), מהן הנקודות שחשוב לקחת בחשבון כאשר מעצבים מזמינים מדבקות עבור מוצרי העסק שלכם ומהם היתרונות המשמעותיים שניתן להפיק מעיצוב ושימוש נכון במדבקות, מבחינה שיווקית ופרסומית?

שימוש במדבקות בתעשייה – מה חשוב לוודא?

כאשר אנחנו מעוניינים לעצב ולהזמין מדבקות עבור מוצרי העסק שלנו – על מה חשוב שנשים דגש ומה חשוב לוודא?

ובכן, מיד מגיע לנקודות השיווקיות/פרסומיות, אך עוד לפני כן חשוב להקפיד על כמה נקודות “טכניות” יותר, ולוודא אותן מול החברה המייצרת עבורנו את המדבקות.

נקודה ראשונה ומהותית ביותר היא עמידות בפני פגעי מזג אוויר שונים, בראשם כמובן מים, רטיבות ולחות גבוהה. במקרים רבים עלולים מוצרים שונים להיחשף למים מסיבה זו או אחרת, כמו גם לרמות גבוהות של לחות (אשר עשויה להצטבר לכדי טיפות של מים וממש להרטיב את המדבקה). חשוב כמובן לוודא כי המדבקות שמייצרים עבורכם עשויות מחומרים איכותיים ועמידים בפני מים, לחות ופגעי מזג אוויר נוספים. גם חשיפה לקרינת השמש היא בעיה נפוצה במדינה כמו ישראל, ומדבקות איכותיות יותר ישמרו על הצבעים והפרטים המודפסים עליהן בצורה טובה לאורך זמן. זה אולי נשמע כמו נקודה טכנית זניחה, אך בפועל זה חשוב ביותר לא רק מבחינת נראות המוצרים של החברה שלכם, אלא גם מבחינה לוגיסטית.

נקודה חשוב נוספת היא איכות הדבק של המדבקות, או במילים אחרות – כמה זמן תישארנה המדבקות מודבקות בצורה חלקה ומושלמת על גבי המוצרים, האריזות והארגזים? קיים הבדל משמעותי בין מדבקות איכותיות לכאלו באיכות ירודה יחסית מבחינת סוג ואיכות הדבק בו משתמשים, והשקעה במדבקות איכותיות יותר מתגלה תמיד כמשתלמת יותר, שכן כך המדבקות נשארות במקומן לאורך זמן רב יותר וחוסכות את הצורך בהדבקה חוזרת, בדיקה של המדבקות על מלאי המוצרים המגיע לכל חנות ומדינה וכו’. מדבקות באיכות ירודה ייפלו מהר יותר מהמוצרים, כמו גם יאבדו מהר יותר מצורתן ויצריכו חידוש והחלפה.

אילוסטרציה. pixabay
פוטנציאל שיווקי ופרסומי עצום – מיתוג דרך מדבקות

מלבד לפרטים הטכניים דוגמת עמידות למים ופגעי מזג אוויר, איכות הדבק ומשך הזמן בו יישארו המדבקות על המוצרים ויישמרו על מראה חלק ואסתטי, חשוב מאוד לקחת בחשבון גם שיקולים שיווקיים ופרסומיים כאשר בוחרים מדבקות לשימוש בתעשייה.

חשוב להבין שמבחינות רבות המוצרים היוצאים מבית העסק, כמו גם האריזות והארגזים המאגדים אותם, מהווים את אחד הכלים השיווקיים והמיתוגים האפקטיביים ביותר העומדים לרשותנו. אינספור פריטים היוצאים משטח העסק ומסתובבים בין חנויות, נלקחים לבתיהם של הלקוחות ובמקרים רבים אף מטיילים במדינות שונות ברחבי העולם – אם זו לא הזדמנות לשווק ולמתג את העסק – מה כן?…(למידע נוסף, קרא במדור צרכנות).

הדרך לרתום את הפוטנציאל והכוח השיווקי, העסקי והכספי העצום הגלום בשימוש במדבקות בתעשייה, ולהשתמש בהן באפקטיביות לצורך מיתוג העסק, היא כמובן עיצוב מקצועי ויצירתי של המדבקות עצמן. הן בחירה של הצבעים והפונטים שיופיעו על גבי המדבקה והן עצם הקונספט הכללי והלוגו שיודפס עליהן – את כל אלו מומלץ לבחור ולעצב בקפידה תוך התייחסות אל המדבקות כאל חלק אינטגראלי, מרכזי ובלתי נפרד ממערך השיווק, הפרסום והמיתוג של בית העסק. עיצוב ומיתוג המדבקות למוצרי העסק הוא ממש לא המקום בו תרצו לחסוך…