Site icon מקומונט לוד

שיעור בהיסטוריה: 20 לבית הספר זבולון המר בלוד

מנהלת ביה”ס איריס נעים: “ערב גדוש בכל טוב, בסימן להמשך עשייה חינוכית וערכית פורייה ומשגשגת בזכות צוות חינוכי שחדוות העשייה לא נגמרת לעולם והרצון והצורך להוביל את תלמידינו להצלחה. יום הולדת 20 שמח”

בית ספר זבולון המר בלוד ציין ביום שני השבוע 20 שנה של חינוך, יצירה ועשייה, בהפקה מושקעת ומרשימה שנערכה בביה”ס. היה זה אירוע שיא שכולו חגיגה אדירה בהשתתפות תלמידי בית הספר, המשפחות והצוות. בהתרגשות גדולה התקבצו בוגרים, מורים, הורים ותלמידים לדורותיהם לערב בלתי נשכח של הופעות מרהיבות, קטעי קישור, ברכות ושיר משותף של כל אנשי הצוות החינוכי, אשר היו לסימפוניה אחת קסומה.

“היה זה ערב נוסטלגי של מפגשים מרגשים וטעונים בחוויות העבר והווה”, אמרה מנהלת בית הספר, איריס נעים, “אין ספק שהיה זה ערב גדוש בכל טוב, בסימן להמשך עשייה חינוכית וערכית פורייה ומשגשגת בזכות צוות חינוכי שחדוות העשייה לא נגמרת לעולם והרצון והצורך להוביל את תלמידינו להצלחה”.

20 שנה לביה”ס ע”ש “זבולון המר”. צילום: באדיבות עיריית לוד

מנהלת בית הספר מסרה את תודתה לראש העיר עו”ד יאיר רביבו על האמונה בבית הספר, לסגנו יוסי הרוש מחזיק תיק החינוך, למנהל אגף החינוך שלום עזרן, ליו”ר הנהגת ההורים נאדיה פוקס, ולחברת המועצה אודליה ארז על התמיכה והסיוע.

“למנהלות בית הספר בעבר: ציונה כסיף, ירדנה אלון ואיריס ברדה , תודה גדולה על העשייה החינוכית המשמעותית שלכן לאורך השנים. לצוות המנהלה, לצבייה וליוסי, על שהם נענים לכל משימה ומטלה באהבה, ברגישות ובמקצועיות,  תודה לכל תלמידינו בעבר ובהווה שבכל רגע נתון הופכים את דרכנו למשמעותית ובעלת ערך, לבוגרים שהגיעו לערב זה, מרגש היה לראות אותם גדלים וצומחים שהפכו לחיילים ואזרחים חדורי מוטיבציה להצליח ולהתקדם. אני מאחלת לכולנו שנצעד בבטחה לעוד שנים נפלאות שטומנות בחובן התחלות חדשות, עשייה חינוכית, הישגים לימודיים לצד ערכים וכבוד הדדי. יום הולדת 20 שמח!”, אמרה איריס נעים.

ואם אמרנו שיעור בהיסטוריה: ביה”ס נקרא ע”ש זבולון המר ז”ל שהיה סגן ראש ממשלה ושר החינוך והתרבות מטעם המפד”ל, במשך למעלה מ-10 שנים בשלוש ממשלות שונות ונפטר בעת כהונתו כשר החינוך. הוא לחם להנחלת ערכים יהודיים ודמוקרטיים לנוער בישראל. הוא לחם את מלחמתם של השכבות הפחות מבוססות בחברה הישראלית למען מתן שוויון הזדמנויות בחינוך ומיסד את המסגרת של חינוך תיכון חינם ויום חינוך ארוך.

מנהלת ביה”ס איריס נעים. צילום: באדיבות עיריית לוד
עשרות בוגרים, מורים, הורים ותלמידים השתתפו באירוע. צילום: עיריית לוד