Site icon מקומונט לוד

שירות בניית קישורים, קניית לינקים לקידום אתרים

מה זה בדיוק קישורים חיצוניים לאתר? מה כולל שירות בניית קישורים ומי צריך את זה? איך קישורים חיצוניים איכותיים יכולים לסייע בקידום האתר שלכם בגוגל? כל זאת ועוד בכתבה הבאה.

מה זה קישורים לאתר?

קישורים הם למעשה לינקים לאתרים חיצוניים שמטרתם לקדם את האתר במנועי החיפוש ולייצר טראפיק איכותי לאתר המקודם אורגנית במנוע החיפוש. הקישורים מהווים הפניות מעמוד אינטרנט אחד לעמוד אחר, הם חשובים בעיקר לקידום האתר מאחר והאלגוריתמים של מנועי החיפוש, ובראשם כמובן גוגל, מתייחסים לקישורים החיצוניים כהמלצה אובייקטיבית על האתר.

קישורים בין אתרים הם חלק בלתי נפרד מחוויית הגלישה באינטרנט. באמצעות הטמעת לינקים בתכנים אפשר להפנות את הגולשים לעמוד אחר באותו אתר או לאתר חיצוני כדי להרחיב את הידע, לנווט בקלות בין עמודים, להגיע לאתר של חברה מקצועית המציעה שירות בתחום הרלוונטי לגולש ועוד.

ראוי לציין כי יש הבדל בין קישורים פנימיים לקישורים חיצוניים. הקישורים הפנימיים מאפשרים לגולש המבקר באתר לנווט בקלות ובנוחות בין עמודים שונים באתר עצמו, בעוד קישורים חיצוניים מגיעים ומפנים לאתר חיצוני.

צילום: Pexels

מי צריך שירות בניית קישורים?

מקדמי אתרים פועלים בשיטות שונות כדי לקדם אורגנית את האתר של הלקוח, יש טכניקות מגוונות בתחום ה-SEO, כאשר קניית קישורים לקידום האתר ובניית תכנון איכותי הם אחד הגורמים המשמעותיים והחשובים בפעולת הקידום.

קישורים חיצוניים נחוצים לקידום מהיר ואיכותי של האתר, עם זאת חשוב לתכנן אסטרטגיה לקניית ולהחלפת קישורים כיוון שהעדכונים האחרונים באלגוריתם של גוגל מדרגים את האתר לפי איכות הקישורים החיצוניים ולא לפי הכמות. עד לשינוי באלגוריתם של גוגל מקדמי האתרים בנו כמות גדולה של קישורים, אך כיום אין טעם להשקיע בכמות גדולה וחשוב לבנות ולתכנן מערך קישורים איכותי.

מהו שירות קניית לינקים לקידום אתרים?

קניית לינקים לצורך קידום אתרים הפכה לשיטה מרכזית של מקדמי האתרים כדי להשיג קישורים חיצוניים איכותיים לאתר שהם מקדמים. קניית קישורים לקידום האתר משפיעה על דירוג ומיקום האתר בדף תוצאות החיפוש, יחד עם זאת הקישורים יכולים להביא גם טראפיק גבוה לאתר המקודם, כל עוד משתמשים בלינקים מאתרים גדולים עם תנועה גדולה או מאתרים הקרובים לתחום העיסוק של האתר המקודם.

כאשר מחליטים על קניית לינקים לקידום אתרים יש להתייחס לגורמים כגון: מחיר, מיקום הקישורים, רלוונטיות לתחום בו האתר עוסק, קישורי Follow או Unfollow, משך הזמן של הקישור (עדיף קישורים קבועים). זהו תחום מורכב ומאתגר הדורש ידע וניסיון, לכן כדאי לחפש חברה המציעה שירות בניית קישורים במחיר אטרקטיבי, ויש לוודא כי הקישורים מתאימים לאתר שאתם מקדמים.

כתבה זו בחסות חברת קידום אתרים – לינק איי linka.co.il המספקת שירות בניית קישורים