Site icon מקומונט לוד

שי הרשקו הודיעו על תמיכתו בזאב אוריאל לראשות העיר ומצטרף לסיעתו

שי הרשקו, גאוגרף ומתכנן סביבתי בהכשרתו, שגדל בלוד מצטרף לזאב אוריאל ולסיעתו “מתחילים מבפנים”. במשך תקופה ארוכה פעלו השניים יחד ולחוד להחייאת תכנית המתאר העירונית במקום הבנייה מחוץ לעיר כדוגמת רובע ניר צבי.

מהפעילות המשותפת הצטרפו השניים ל”מטה המאבק לבינוי שפוי”. עמותה שזכתה להימנות על רשימת המשפיעים של דהמרקר וכלכליסט. בעוד שזאב אוריאל בחר לעסוק בעיקר בנושאים העירוניים השותפים, שי גם קידם את הפעילות המשותפת והפך להיות מהמובילים הארציים של בינוי שפוי.

במהלך השנה האחרונה שי לקח על עצמו את ריכוז הגינה הקהילתית בגני אביב. גינה אותה הקים זאב לפני כעשור. קהילה הולכת ונבנית סביבה הגינה הזו שמטפחת אותה כל הזמן. שי רואה חשיבות עצומה באיכות הסביבה, תכנון נכון של העיר, תיירות ועוד. את שלל הסיבות והדברים החשובים פירט בפוסט בפייסבוק.

שי הרשקו עם ח”כ יעל כהן פארן ופעילים נוספים בעמותה. צילום: פרטי

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט לוד<<

בעמוד הפייסבוק שלו כתב הרשקו: “אחרי שנים שאני מתרחק במכוון ממערכות הבחירות המוניציפליות ואחרי שנים שאני נמנע מכל פעילות פוליטית כלשהי החלטתי שאני חייב לעצמי, לשכני ולדורות הבאים לעשות צעד ענקי קדימה ולהתמודד בבחירות המוניציפליות.

בחרתי להתמודד למושב במועצת העיר למען התושבים והתושבות של העיר הזו, בחרתי לפעול למען שכניי והדורות הבאים. בחרתי לתרום מעצמי למען עשייה ותכנון בנון לטווח הרחוק ולמען העיר הזו. עיר שיכולה להיות במקום טוב בהרבה.”

עוד הוסיף הרשקו: “אני לודאי מילדות, רואה שמכאן די קשה להתקדם… בכל זאת, אני מלא אמונה ואהבה למקום הזה. בכל זאת, מפה אני מצליח להתפתח ולתרום ברמה הארצית. בכל זאת אני מתפתח כאיש סביבה ופעיל ב”מגמה ירוקה” בעבר. מתפתח כגאוגרף, בעל תואר במדעי המדינה ומתכנן סביבתי.

העיר הזו חשובה לי מספיק כדי להילחם כדי לקדם את איכות החיים  הכוללים שיפור בתשתיות, תיירות, עסקים על בסיס היתרונות היחסיים של העיר, לפעול למען מנהל ציבורי מקצועי ותקין, שקיפות ועוד. העיר הזו חשובה לי עד כדי כך שאפעל להביא אותה למקום הראוי לה: פנינה בלב המדינה.”

בסיכום דבריו כתב: “המטרה המרכזית היא קידום איכות החיים של שכניי, תושבי העיר שלי. לפיכך, הצטרפתי ל”מתחילים מבפנים” בראשותו של זאב אוריאל!”