Site icon מקומונט לוד

שכונה מדליקה: תושבי שכונת שרת חגגו את חג החנוכה עד הרגע האחרון

יריד חנוכה קהילתי ססגוני ומלא אור התקיים ביום שני האחרון בשכונת שרת ונעל את רצף החגיגות שגדשו השנה את העיר לוד. מגדול ועד קטן – הורים וילדים הגיעו לחגיגות המשותפות שהתקיימו בגן שגיא ולקחו חלק ביריד קהילתי מרהיב במיוחד.

הבאים והבאות נהנו ממוסיקה טובה, מעגל מתופפים, שלל פעילויות לילדים, סופגניות להמונים וכמובן הדלקת נרות קהילתית, מאחדת ומחממת את הלב!.

מסיבה קהילתית מאירה וחגיגית בגן שגיא, שכונת שרת. (צילום: “שכונות בשינוי”)

האירוע התקיים במסגרת מיזם “שכונות בשינוי” שמטרתו לקדם שינוי חברתי באמצעות ייזום והפעלת פרוייקטים חדשים באמצעות קהילות משימה ופעילים שכונתיים. המיזם הוא פרי שיתוף פעולה של עיריית לוד, קרן שח”ף המשרד לשוויון חברתי, משרד הבינוי והשיכון, ובמימון הקרן למפעלים מיוחדים, אגף הקרנות בביטוח הלאומי.

הדס ליקסנברג, ממארגני האירוע, רכזת מיזם “שכונות בשינוי” בשכונת שרת, קרן שח”ף: “אור הנרות של החנוכיה המשותפת בשילוב האור בעיניי הילדים והילדות שכל-כך נהנו מפעילות מוסיקלית חוויתית היו הדרך המושלמת לסיים את החג. כבר מזמן הפך גן שגיא למוקד חגיגה לא רק שכונתי- אלא עירוני. השמחה והאנרגיות של תושבי שרת מדבקים ומביאים תושבים מרחבי העיר לחבור אלינו לחגיגה. אני מזמינה את כולם להמשיך ולשמור על להבת העשייה והביחד גם אחרי החנוכה-  ולהצטרף לפעילות הקהילתית השוטפת שאנחנו מקיימים בגן ובמרחב הציבורי בשכונת שרת”.

אושר פרטוק, שהוביל את מעגל המתופפים מספר: “גדלתי בשכונת שרת ומעולם לא ראיתי כל-כך הרבה אור במקום אחד. אני כל-כך שמח שילדים ומשפחות נהנים ביחד, לא מסתגרים בבית אלא בוחרים לבלות עם השכנים שלהם את החג, ועוד יותר אני שמח להיות מעורב ולתת את התרומה הקטנה שלי בהנאה של ילדים וילדות, שרק נמשיך לחגוג!”