Site icon מקומונט לוד

שלום לעץ ולהתראות למוצץ!

הטרנד שכבש את עולם הפעוטות בארץ ובעולם הגיע גם לעיר לוד. המטרה: לאפשר לילדים הנמצאים בשלב הגמילה ממוצץ, לתלות את המוצץ על העץ יחד עם מוצצים של ילדים אחרים ובכך להיפרד מהם לשלום בלי כאב ובלי דמעות.

בשורה להורים: תכירו את היוזמה המקסימה שצצה בלוד, עץ שמסייע לילדים לחוות פרידה מכובדת ופחות כואבת מהמוצץ האהוב.

ביי ביי למוצץ, תישאר על העץ. צילום: דוברות עיריית לוד.

ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו, חנך יחד עם ילדי לוד והוריהם את עץ המוצצים הראשון בעיר, אשר נועד לסייע בתהליך הגמילה מהמוצץ ולאפשר לילד חוויה של פרידה מחפץ אהוב והצטרפות לקהילת הילדים “הבוגרים” בשכונה.

עץ המוצצים הראשון נחנך בכניסה לפארק בשכונת גני יער. על השלט שהוצב בסמוך לו נכתב: ” “זהו העץ שכל ילד וילדה בוגרים וגדולים יכולים לתלות עליו את המוצץ”

ראש העיר סייע לילדים החמודים לתלות את המוצצים על העץ שיועד למטרה זו,  והקריא בפניהם את הספר הנפלא “עץ המוצצים” שנכתב ע”י לי טרכטמן. במסגרת ההפנינג שנערך במקום נהנו הילדים גם ממתקני משחק וג’ימבורי.

ראש העיר יאיר רביבו מקריא בפני הילדים את הספר עץ המוצצים. צילום: דוברות עיריית לוד.

בינתיים, הפך העץ מוקד עליה לרגל לילדים שרוצים להפוך גדולים, וההורים הופכים למאושרים. מסתבר שהטקס הסמלי מותיר רושם עז בקרב הפעוטות ואלה נגמלים מהמוצץ לחלוטין, על אף הקושי.

“אני שמח שעץ המוצצים הראשון שלנו הפך את חווית הגמילה ממוצץ לקלה יותר. ההורים מוזמנים להביא את ילדיהם לתלות את המוצץ על העץ ולהיפרד ממנו ללא דמעות. בהמשך נייעד עצי מוצצים נוספים ברחבי העיר”, אמר יאיר רביבו.