Site icon מקומונט לוד

שלטי אזהרה, מדרכות באדום לבן, קנסות וגרירת רכבים: נלחמים בנהגים שחוסמים את הדרך לפינוי האשפה

בכדי להבריק את העיר: ביום שישי האחרון (10.02.23) החלו בעיריית לוד בגרירת רכבים אשר חונים בניגוד לחוק במקומות האסורים ובכך מונעים את האפשרות של פינוי האשפה ע”י מנוף ייחודי בכלי האצירה הפזורים ברחבי העיר.   

החלטה זו הגיעה לאחר שבתקופה האחרונה נאצלו עובדי העירייה להתמודד עם רכבים החוסמים את דרכם לפינוי כלי האשפה ומקשה על עבודתם בניקיון העיר – וזאת לרווחת התושבים ובאי העיר.

ניסים רז, מנהל אגף תברואה, ציין כי “העירייה תפנה בגרר ייעודי רכבים אשר יחנו במקומות אסורים על פי חוק ויפריעו לפינוי הפסולת. רכב שיחנה במקום לא תקין יוזז לצורך פינוי האשפה על ידי העירייה ויוחזר לאחר פינוי מיכל האצירה”.

צביעת המדרכות ליד המוטמנים לחסימת רכבים שחונים ומפריעים לפינוי האשפה בלוד

יאיר גולדמן, מנהל אגף התפעול הוסיף, כי “פינוי פסולת הינה פעולה חשובה מסיבות בריאותיות ולכל הקשור לאיכות חיי התושבים ולכן אנו מבקשים לחנות אך ורק במקומות המותרים על פי חוק ולשתף פעולה בנושא זה”.

במקביל לגרירת הרכבים, בעיריית לוד דאגו להציב תמרורים אזהרה במקומות בהן יש חניה אסורה בסמוך לנקודות פינוי האשפה וכן סימון וצביעת המדרכות באדום לבן. כמו-כן, יינתנו דו”חות כספיים ע”י הפיקוח העירוני לחונים שלא כחוק בצדי מדרכות אדום-לבן.