Site icon מקומונט לוד

שלט בכניסה לחתונה בלוד: “בחתונה זו לא יורים”

בעקבות תופעת הירי בלוד בחתונות במגזר הערבי הוצב שלט בנוסח זה ע”י אחת המשפחות הערביות הגדולות בלוד, לפי דרישת המשטרה, בכניסה לחתונת ענק שהתקיימה בשבוע שעבר ובסיומה לא נפתח אף לא אירוע אחד של ירי.

תופעת ירי השמחה בחתונות במגזר הערבי בלוד, מעסיקה את המשטרה והעירייה בניסיון למגר את התופעה המסוכנת.

במשטרת לוד ובעיריית לוד החליטו לבצע פעילות ממוקדת נחושה המשולבת בפעילות הסברתית כנגד התופעה של ירי בחתונות בלוד, במטרה להבהיר כי לא יתאפשר בשום מקרה ירי באירועים, אף שהמדובר ב”מנהג” של המגזר הערבי, שכן ירי שמחה באירועים מהווה עבירה פלילית.

זכורה תקרית מלפני כחודשיים, כאשר שוטרי תחנת לוד הוקפצו לחתונה ממנה נשמע צרור יריות, ועצרו ללא היסוס את החתן ואת דודו. וכך במקום שהחתן ימצא עצמו בליל כלולות עם כלתו, הוא מצא עצמו מאחורי סוגר ובריח, דקות לאחר שנישא לבחירת לבו.

בחתונה זו לא יורים – השלט שהוצב עי החמולה בכניסה לחתונת הענק.צילום באדיבות דוברות העירייה

לקראת חתונה גדולה שהתקיימה בשבוע שעבר של 3 חתנים מאחת החמולות הגדולות בלוד, הציבה המשפחה לפי דרישת המשטרה, שלטים בכניסה למתחם החתונה עם הכיתוב בערבית ועברית “בחתונה זו לא יורים”. מהמשטרה נמסר כי אף שהצפי לירי היה גבוה, בסיום החתונה הגדולה לא נפתח אף לא אירוע אחד של ירי.

יצוין כי התופעה החמורה אשר גרמה לא אחת לבהלה ולפחד, מהווה סיכון של ממש בשל החשש מפני פגיעה באזרחים ובתושבים תמימים, חפים מפשע. “אני שמח שהמשטרה מרכזת מאמץ למיגור התופעה”, אמר ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, “אנו פועלים בשיתוף פעולה ומחזקים את ידי המשטרה, ונמשיך לגלות אפס סבלנות כנגד תופעת הירי בחתונות במגזר הערבי ובמלוא החומרה, אסור שתחושת הביטחון האישי של התושבים תיפגע”, הדגיש רביבו.