Site icon מקומונט לוד

שנה שלישית ברציפות: לוד אלופת המדינה בטניס לשנת 2019

ליגת ווינר בטניס: לוד גברה 1:2 בגמר על מרכז הטניס של רמלה והשלימה זכייה שלישית ברציפות || ראש העיר עו”ד יאיר רביבו: “ענף הטניס בלוד תוקע יתד איתנה בצמרת הטניס בישראל ומביא לנו גאווה עצומה. תודה לצוות המקצועי ולשחקני הקבוצה שמייצגים את העיר לוד לתפארת ומביאה להישגים מרשימים אשר מעשירים ומעלים את קרנה של לוד במדינה ובתקשורת הארצית בהקשר חיובי

לוד ממשיכה לקבע את מעמדה בצמרת הטניס של ישראל, עם הזכייה בתואר “אלופת המדינה לשנת 2019” בגמר ליגת ווינר מטעם איגוד הטניס בישראל, שנה שלישית ברציפות והרביעית בתולדותיה, אחרי הזכיות ב-2014, 2017 ו-2018.

שנת 2014 כזכור, הייתה שנת המפנה כאשר מועדון הטניס עירוני לוד, הצליח להעניק ללוד אליפות היסטורית ראשונה באליפות המדינה בטניס, לאחר שגבר על מועדון הטניס רמלה ששלט ללא עוררין בענף היוקרתי.

בשנת 2017 הצליח מועדון הטניס בלוד לשחזר את ההישג ולזכות פעם נוספת באליפות המדינה, וכך גם ב-2018. ביום ראשון השבוע, רשם מועדון הטניס הלודאי “מועדון הטניס ברדוגו גרופ” לוד, הישג ספורטיבי אדיר כאשר זכה באליפות המדינה לשנת 2019, שנה שלישית ברציפות, ושנה שנייה עם ליאור ברדוגו כספונסר הראשי של הקבוצה.

צלחת האליפות בידי אריה לוי-מחזיק תיק הספורט ומאיר אליהו מנהל אגף הספורט. צילום: עיריית לוד

משחק הגמר באליפות המדינה לשנת 2019 התקיים במרכז הטניס ברעננה, והסתיים כאמור בהתרגשות עצומה ובשמחה אדירה לעיר לוד.

לוד גברה 1:2 על מועדון טניס עצמה רמלה. במשחקי היחידים ניצח דניאל צוקרמן מלוד 6:7 ו-2:6 את בן פתאל מרמלה. במשחק השני גבר איליה מרצנ’קו מרמלה על פיטר קובלט מלוד 6:4, 3:6 ו-2:6 והשווה ל-1:1 ובמשחק הזוגות המכריע ניצחו צוקרמן וקובלט מלוד את מרצ’נקו ואיגור סמילנסקי ברמלה 4:6 ו-5:7, והעניקו ללוד את הניצחון במפגש והזכייה באליפות.

בלוד משחקים דודי סלע, עידן לשם, דניאל צוקרמן, שחר אלבז, פיטר קובלט, אלון אליה, הראל לוי והקפטן מאור חמרה. מלוד יצא אוטובוס של ילדי המועדון והגיעו אוהדים רבים לעודד. המשחקים הועברו בשידור חי בערוץ 5 ובכל מהלך השידור קיבלו הלודאים מקבלים תשבחות ופרגונים מהפרשנים.

הקפטן ומאמן הקבוצה, מאור חמרה: “זכות גדולה וגאווה עצומה. השלמנו את המטרה וזכינו בפעם השלישית ברציפות כאלופי המדינה בטניס לאחר ניצחון מתוק על רמלה 2:1. תודה לכל מי שמסייע לנו במהלך כל השנה לראש העיר עו”ד יאיר רביבו, לספונסר הראשי ליאור ברדוגו, למחזיק תיק הספורט אריה לוי, למנכל העיריה אהרון אטיאס, למנהל אגף הספורט מאיר אליהו, לחברי העמותה לטניס, למנהל קבוצת ברדוגו גרופ לוד אבי אהרון חמרה, לילדי הטניס שבאו לעודד, לחברי המועדון ולכל האוהדים שלנו, וכמובן לשחקנים היקרים שלי צוקרמן. קובלט. אליה. לשם. בוליס. שחר. השארנו את צלחת האליפות בלוד. עכשיו למטרה הבאה התמודדות במפעל אירופי. ויוה לוד”.

הצוות המקצועי ושחקני מועדון הטניס בלוד עם צלחת אליפות המדינה השלישית ברציפות. צילום: עיריית לוד

המנהל המקצועי אהרון חמרה הבטיח כי לוד תמשיך להתמודד גם בשנים הקרובות על כל התארים בארץ ותשאף להתמודד באירופה.

מחזיק תיק הספורט אריה לוי שהגיע למשחק הגמר, ברך על ההישג והצהיר כי אגף הספורט ימשיך לתמוך ולקדם את ענף הטניס בלוד. “לוד אימפריה בטניס, הקבוצה שלנו מוסיפה ללוד כבוד וגאווה, אני שמח על ההישג העצום שמבטא את הנחישות, האמונה והמקצועיות הרבה שבה מנוהל המועדון”.

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו: “ענף הטניס בלוד תוקע יתד איתנה בצמרת הטניס בישראל ומביא לנו גאווה עצומה עם הזכייה השלישית ברציפות באליפות המדינה. ברכות למועדן הטניס בלוד, אני גאה בכם ומודה לכם על שאתם מייצגים את העיר לוד לתפארת ומביאים להישגים מרשימים אשר מעשירים ומעלים את קרנה של לוד במדינה ובתקשורת הארצית בהקשר חיובי. ההישגים שלנו בספורט תורמים למינוף התדמית של לוד הן בקרב תושבי העיר ומחוצה לה. ברכותיי לצוות המקצועי שמוביל במשך שנים ארוכות את ענף הטניס בלוד להצלחה, לאהרון ומאור חמרה,  לידידי אריה לוי, מחזיק תיק הספורט, למנהל האגף מאיר אליהו ולכל השחקנים הנהדרים של המועדון”.