Site icon מקומונט לוד

שעתיים חנייה חינם לתושבי לוד

 החל מיום שישי 1.1.16 תעניק עיריית לוד הטבה מיוחדת לתושבי העיר אשר תאפשר שעתיים חנייה חינם באזורי אכיפת החנייה בלוד (למעט באזור התעשייה).

בשנתיים האחרונות הוסדרה החניה בתשלום במרכז העיר ובאזור התעשייה הצפוני. לתושבים המתגוררים ברחובות החניה המוסדרת הוענקו “תוי חניה” המאפשר חניה חינם ברחוב בו הם מתגוררים בלבד – עד 2 רכבים.

עם זאת ולנוכח פניות רבות של תושבים המבקשים לבצע את סידוריהם וקניותיהם בלוד, הנחה ראש העיר להעניק הטבה מיוחדת לתושבי לוד בלבד, ולאפשר שעתיים חנייה חינם ברחבי העיר, למעט באזור התעשייה, בשעות ובימים בהן החניה בתשלום,. ראש העיר הנחה להחיל את השינוי באופן מיידי, כבר מיום 1.1.16, בהחלט צעד משמעותי בהקלות לתושבי העיר המצטרף להקלות נוספות שהוביל ראש העיר, בהן מתן תו חניה חינם לתושבים מגיל 65 שיאפשר חניה חינם בכל שעות היום בכל העיר.

כדי להקל על התושבים בקבלת ההטבה מבלי להטריח אותם לנקודות השירות במשרדי ההכנסות או משרדי רשות החניה, החנה ראש העיר למצוא פתרון ישים ויעיל.

מהי ההטבה? שעתיים חניה יומית ללא תשלום ברחובות “מרכז העיר” (ללא אזור התעשייה) בשעות ובימים בהן החניה בתשלום.

כיצד משתמשים בהטבה? באמצעות שימוש באמצעי תשלום סלולארי “פנגו” או “סלופארק”. תושב שאיננו רשום לאחד מהשירותים הללו, מתבקש להירשם באמצעות האפליקציה או אתר האינטרנט של כל חברה. הרישום הנו חד פעמי לרכב ואינו כרוך בתשלום דמי רישום, או דמי שימוש, או דמי מנוי כלשהם.

תושב שזכותו להטבה אושרה, יוכל להפעיל חניה באמצעות “פנגו” או “סלופארק” לאחר שנרשם והשעתיים הראשונות של חניה ברחבי “מרכז העיר” תהיינה ללא תשלום.

צילום:עמיעד טאוב

איך מקבלים? נכנסים לאתר האינטרנט שנפתח במיוחד לשם הרישום:

http://request.metropark.co.il/request/Create.aspx (קיים לינק גם באתר העירייה)

מזינים את הפרטים והאסמכתאות הנדרשים ומקבלים אישור זכאות בתוך שבוע ימים בלבד!

בעת הגשת הבקשה יש להזין את צילום תעודת זהות והספח שמאשרים כי מדובר בתושב/ת לוד, צילום רישיון הרכב על שם מבקש ההטבה תושב לוד (מי שברשותו רכב חברה, ימציא אישור ממקום עבודתו על רכב צמוד), צילום רשיון נהיגה.

אתר הבקשות יפתח החל מיום שישי 1.1.16 להעברת הבקשות. יש להמתין לקבלת אישור הזכאות במייל בתוך שבוע ימים. רק לאחר קבלת אישור הזכאות, תינתן הטבת חניה חינם במשך שעתיים ברחבי “מרכז העיר” לתושבי לוד.

האתר יהא פתוח להעברת בקשות למשך חודשיים עד לתאריך 29.2.16 נא הקפידו להירשם בהקדם ולנצל זכאותכם להטבה זו!