Site icon מקומונט לוד

שר האנרגיה: אבחן העתקת משרדיה הראשיים של חברת החשמל ללוד

יובל שטייניץ: “בהיותי שר האוצר נתן לי ראש העיר יאיר רביבו את הזכות הגדולה לעזור ללוד ואני מאוד שמח היום לראות את לוד עולה ומתחזקת. אבחן בגישה חיובית מאוד את בקשות העירייה, תהיה לי זכות פעם נוספת לעזור ללוד” יאיר רביבו: “אחרי הבנקים הגדולים במשק, תאגידים וחברות ממשלתיות שהגיעו ללוד והבינו את הפוטנציאל האדיר של העיר בזכות מיקומה במרכז המדינה, נשמח שגם חברת החשמל תצטרף להצלחה“.

שר האנרגיה יובל שטייניץ, ביקר בלוד ונפגש עם ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, לישיבת עבודה בהשתתפות הנהלת העירייה ומנהלי החברות העירוניות מכלכלית לוד ומתאגיד המים, בנושאים שבתחום אחריות משרדו. בפגישה השתתפו גם סגנית ראש העיר אלוירה קוליחמן והמשנה לראש העיר אליהו סער, וכן מנכ”ל העירייה אהרון אטיאס.

ראש העיר קידם בברכה את השר שטייניץ, וציין כי העניק לשר לפני כשנתיים אזרחות כבוד של העיר לוד, על תרומתו לפיתוחה של העיר, ובפרט בתפקידו כשר האוצר כמי שסייע להקמת כפרי הסטודנטים בעיר, המקדמים חיי קהילה משופרים עבור הסטודנטים ותורמים להעצמת הקהילה והתושבים בלוד, תוך תמיכה בלתי מסויגת ותוך הקצאת המשאבים והתקציבים הדרושים.

שר האנרגיה יובל שטייניץ וראש העיר לוד, יאיר רביבו. צילום: עיריית לוד

רביבו: “לוד ממצבת את מעמדה כעיר מחוז מרכזית אשר שואבת אליה גופים ממשלתיים כמו הנהלת רכבת ישראל, הנהלת החברה למתנ”סים ובית המשפט המחוזי שכבר קבעו את מקומם בלוד, ואנחנו מבקשים כי בתפקידך כשר האנרגיה המופקד בין היתר על חברת החשמל, תסייע להעביר ללוד את משרדי הנהלת חברת החשמל, כמהלך חברתי ראשון במעלה”, אמר ראש העיר “אחרי הבנקים הגדולים במשק, תאגידים וחברות ממשלתיות שהגיעו ללוד והבינו את הפוטנציאל האדיר של העיר בזכות מיקומה במרכז המדינה, נשמח שגם חברת החשמל תצטרך להצלחה. במסגרת הסכם הגג הממשלתי אנחנו מכפילים את העיר לוד, בונים אלפי יחידות דיור ומקימים את אזור התעסוקה מהגדולים בישראל”.

>>להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט לוד, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/PXsy2U<<

השר שטייניץ ציין כי בתפקידו הקודם כשר האוצר, נענה לבקשת יאיר רביבו להיפגש עמו יחד עם מאיר ניצן, יו”ר הועדה הממונה דאז. “הייתי רגיל לקבל בקשות גדולות, אבל הם הגיעו עם נקודות קונקרטיות, בקשות צנועות שעניינן שיפור איכות החיים והקהילה בלוד, ובו במקום השבתי להם כי כל בקשה שתביאו בגישה רצינית, מקצועית ועניינית כזו, תקבלו”.

כן הוצגו בקשות העירייה לתוספת תקציב בתחום ההתייעלות האנרגטית לרבות הקמת תחנות מיקרוגנרציה בעיר, ובתחום תשתיות המים והביוב בלוד. בסיכום הדיון פנה השר שטייניץ לראש העיר רביבו: “יש לך זכות גדולה אצלי. בפגישתנו אז בהיותי שר האוצר נתת לי את הזכות הגדולה לעזור ללוד ואני מאוד שמח היום לראות את לוד עולה ומתחזקת. אבחן בגישה חיובית מאוד את בקשות העירייה, בכללן את בקשת ראש העיר להעביר את משרדי הנהלת חברת החשמל ללוד, אעשה בעניין זה כל שביכולתי כדי לסייע, תהיה לי זכות פעם נוספת לעזור ללוד”.