Site icon מקומונט לוד

שתי מדליות זהב למתאגרפי לוד באליפות ישראל שהתקיימה בלוד

שכונת גני אביב בלוד ארחה את אליפות ישראל באיגרוף לנערים (גיל 13-14) וילדים (גיל 11-12) , בהשתתפות למעלה מ-150 מתאגרפים מ-20 אגודות איגרוף מכל רחבי הארץ בהן 2 מאילת.

את הקבוצה הלודאית מכבי לוד יצגו 5 ספורטאים: במשקל 30 ק”ג בקבוצת ילדים – מקס קיניש, עבורו זו הייתה האליפות הראשונה, מקס הצליח לגבור על יריבו בשלב רבע הגמר אך בחצי הגמר הפסיד בנקודות והסתפק במקום שלישי ובמדליית ארד, הישג נאה עבור הספורטאי הצעיר ביותר ממכבי לוד.

בקטגוריית ילדים במשקל 44 ק”ג  – סאפי שעבן, אלוף ישראל משנה שעברה הצליח להתגבר על יריביו בשלב רבע הגמר וחצי הגמר, אך בגמר בקרב מאוד צמוד הפסיד למתאגרף ממכבי בת ים, והסתפק במדליית כסף ומקום שני.

בקטגוריית נערים במשקל 59 ק”ג – מקס שיף,  תושב גני אביב אשר למרבה הצער לא הצליח להתגבר על יריבו והפסיד בקרב הראשון.

משמאל – קוליחמן, רביבו, וולך, לוי, אליהו ומסלוב.צילום דוברות עיריית לוד

בקטגוריית נערים – אנטון נובוסלסקי במשקל 62 ק”ג , תושב גני אביב אחד המתמודדים המנוסים בגיל זה, גבר על כל יריביו ללא בעיה וניצח את כל הקרבות בנוק אאוט והצליח לזכות באליפות ישראל בפעם הרביעית ברציפות

בקטגוריית נערים במשקל 65 ק”ג –  דניאל איליושונוק, גם הוא תושב גני אביב ובדומה לאנטון בעל הניסיון הרב ביותר בקבוצת גיל זו, בעל הישגים גם בזירה הבינ”ל, גם הוא הצליח לזכות באליפות ללא קושי כאשר גבר על כל יריביו בסיבוב הראשון וזכה באליפות בפעם הרביעית ברציפות.

בסיכום אליפות ישראל, למועדון האיגרוף מכבי לוד מדליית ארד, מדליית כסף ושתי מדליות זהב.

זו האליפות השלישית לגיל זה שמתקיימת בלוד בעזרת עיריית לוד, בעידודם הרב של ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, חבר המועצה אריה לוי, הממונה על הספורט, ומנהל אגף הספורט מאיר אליהו.

“באופן אישי ברצוני להודות לעיריית לוד ולכל האנשים שעמדו מאחורי קיום התחרות, לראש העיר יאיר רביבו, לאגף הספורט בראשות מאיר אליהו, לרחל גז, לחבר מועצה ומחזיק תיק הספורט אריה לוי, למשנה לראש העיר אלוירה קולחימן, לראשות המלחמה בסמים ואלכוהול בפרט לדניס מסלוב, פיני חן, וניסים ויצמן, על שנרתמו ועזרו באופן אישי לקיום התחרות” אמר יעקב וולך, מנכ”ל איגוד האיגרוף בישראל שהביע את תקוותו להמשך שיתוף פעולה וקיום התחרויות והאליפויות בלוד.