Site icon מקומונט לוד

תואר חדש למנהלת ביה”ס: ד”ר שירין נטור חאפי

כבוד למערכת החינוך בלוד: שירין נטור חאפי, מנהלת ביה”ס התיכון אורט ערבי למדעים והנדסה לוד, קיבלה השבוע את תואר “ד”ר לשם כבוד” בפילוסופיה שהוענק לה ממכון ויצמן היוקרתי.

“הכבוד הוא לי לשרת את ילדי העיר לוד”, ציינה המנהלת שירין. “התעודה היא תעודת הערכה וכבוד לכל מי שתמך וליווה אותי ואותנו לאורך כל הדרך ובראש והראשונה עיריית לוד והעומד בראשה עו”ד יאיר רביבו לצד הנהלת העיר כולה, הקהילה וההורים המדהימים, צוות המורים המסור והמקצועי שנותן במסירות נפש יום יום שעה שעה, רשת ‘אורט ישראל’, “תובנות בחינוך”, תורמים ותורמות, מתנדבים ומתנדבות, גופים פרטיים ועסקיים – המסע שלנו הוא משותף ואני גאה על כך”.

ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו ברך את שירין בדף הפייסבוק האישי שלו: “לחברתי לספסל הלימודים. אני נרגש ושמח יחד איתך”.

ד”ר שירין נטור חאפי בטקס קבלת התואר, לצד נשיא מכון ויצמן, פרופ’ אלון חן. צילום: באדיבות דוברות העירייה

רביבו ציטט מדברי נשיא המכון, פרופ’ אלון חן שאמר בטקס הווירטואלי: “התואר הוענק לשירין כהוקרה על תעוזת חזונה – כזה המעלה על נס את זכותם של כל תלמיד ותלמידה לקבל את החינוך שלו הם ראויים ואת ההזדמנויות שלהן הם זקוקים על מנת למצות את מלוא הפוטנציאל הגלום בהם. את התואר קיבלה שירין על מנהיגותה האמיצה שמציבה אותה כדוגמה ומופת לתלמידים, לעובדי הוראה וחינוך, לצעירים ולצעירות, יהודים וערבים כאחד. על מאמציה הנחושים לקדם עתיד טוב יותר לדור הבא של ישראל לטובת תלמידיה, קהילתה והחברה כמכלול”.

רביבו אף צירף לפוסט את ברכתו המצולמת אשר שודרה בטקס המרגש למאות תומכי המכון ברחבי העולם. “מאחל לך מזל טוב והמשך הצלחה כמנהלת ומנהיגה אמיצה, מעוררת השראה ופורצת דרך, המהווה דוגמה ומופת בעשייתך החינוכית והערכית”, כתב רביבו וסיים ב”אלף מברוק!”.