Site icon מקומונט לוד

“תוספת של אלפי שקלים”: זה המענק המיוחד שיקבלו מורי בתי הספר בלוד

משרד החינוך פרסם לפני זמן קצר היום רשימה של 351 מוסדות החינוך של החטיבה העליונה בכל הארץ, המצטיינים בתחום הערכי, החברתי והלימודי.

על פי הנוהל של משרד החינוך, המורים בבתי הספר הזוכים יתוגמלו בסכום כספי הנע בין 3,544 ₪ לכ-9,453 ₪, זאת בהתאם לסיכום שעוגן בין משרד החינוך לבין ארגון המורים ומשרד האוצר, במסגרת הרפורמה “עוז לתמורה”.

בין בתי הספר שצויינו לשבח נמצאים גם שלושה בתי ספר מלוד: תיכון עתיד למדעים לוד, הקריה למנהיגות ולמדעים של רשת אורט ותיכון דרכא ע”ש מקסים לוי.

תיכון דרכא לוד. צילום: דוברות

מורי בית הספר עתיד למדעים, שדורג בקבוצת הדירוג השניה, יזכו למענק אישי של 7,090 שקלים לכל מורה. הצוות החינוכי באורט מדעים לוד יתוגמל ב-4,726 שקלים ואילו מורי תיכון דרכא יקבלו 3,545 ש”ח כל אחד, מאחר והם דורגו בעשירון הרביעי בדירוג.

בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, ובכלל זאת: מניעת נשירת תלמידים, קליטת תלמידי החינוך המיוחד, שיעור הגיוס לצה”ל או לשירות אזרחי-לאומי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית ומידת השיפור בהשוואה להישגים בשנה הקודמת.