Site icon מקומונט לוד

תוצאות האמת: לוד רצתה רביבו – בחרה מחל!

לאחר ספירת 99% מהקלפיות, כשקולות החיילים כנראה כבר לא ישפיעו באופן משמעותי על תוצאות הבחירות נראה כי המנצח הגדול של בחירות 2018 בעיר לוד הוא ראש העיר רביבו ורשימתו הליכוד – אשר זכו ברוב מוחץ ושישה נציגים במועצת העיר. גם המפלגה הערבית המאוחדת זכתה ב-6 מושבים.

לאחר יום ארוך ומתוח, מלא הפתעות ובעיקר הודעות בלתי פוסקות מהמטות השונים לגבי אחוזי ההצבעה הנמוכים (יחסית) בעיר לוד – יש לעיר לוד מנצח אחד גדול והוא חד משמעית ראש העיר המכהן, וגם העתידי, יאיר רביבו אשר הביס את יריביו בהתמודדות על ראשות העיר וזכה ברוב מוחץ ומוחלט.

גם בהתמודדות על מועצת העיר, שם כאמור ישנם 19 מקומות, היו אלה יאיר רביבו ומפלגת הליכוד שניצחו בגדול – הליכוד זכה 7,868 קולות שהם שישה מנדטים.

>>להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט לוד, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/PXsy2U<<

צילום: אביחי טבק

המפלגה השניה במספר הקולות וזהה לליכוד במספר המנדטים תהיה אלנידא אל ערבי עם 7,741 קולות ושישה מנדטים גם כן.

אחריהן, הבית היהודי עם 4,758 קולות ו-3 מנדטים. זוהי אמנם עליה מ-2 המנדטים במועצה היוצאת, אך בכל זאת הובעה במטה המפלגה אכזה מהתוצאה לאחר שצפו גידול משמעותי יותר בכוחם בבחירות אלו.

את הרכב המועצה ימלאו עוד נציגי מפלגות גני אביב כשלוד ביתנו בראשות אלוירה קוליחמן זוכה ב-2 מנדטים ו-2,952 קולות ולאחריה ‘יש עתיד לכולנו’ בראשות רפי יקותיאל, עם 1801 קולות ומנדט בודד.

את הרשימה סוגר מאיר אסולין העומד בראשות ש”ס, עם מנדט אחד גם כן ו-1587 קולות.

משה בונפיל, אשר התמודד לראשות העיר וזכה באחוז תמיכה נמוך במיוחד לא הרשים וייתכן והתמודדות זו פגעה בו גם בריצה למועצת העיר, כשבספירת הפתקים הלבנים זכה ל-934 קולות בלבד ולא עבר את אחוז החסימה.

גם סיעת “עשיה באמונה” של הרב אליהו ממן הסתפקה ב-988 קולות ולא זכתה במנדט, ולאחריהם “אנחנו יחד” של טל לינוי שהגיע ל-893, קולות, מיכל חן סופיר עם 638 קולות, תקוה ללוד של רותי חדד עם 365 קולות ו-לוקחים אחריות בראשות שימי אדזיאשוילי עם 232 קולות בלבד, סוגרת את הרשימה – כל אלה, ללא מנדטים.

בהמשך היום נעביר תוצאות מלאות ופרטים נוספים על תוצאות ההצבעה ומהלך יום הבחירות.

>>להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט לוד, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/PXsy2U<<