Site icon מקומונט לוד

תכנית ענק לקריית ספורט חדשה

תכנית הבינוי של קריית הספורט החדשה שמתכננת עיריית לוד תשתרע על שטח עצום של 172.6 דונם, כאשר עפ”י התכנון וההיתר עליו עמלים, ישנם כ-28,000 מ”ר של ייעוד לבניה.

קרית הספורט המתוכננת. הדמיה: VARCHITECTS אדריכלים.

כיום בקריית הספורט השוכנת ברחוב חטיבת הנגב בלוד, אשר בשטחה נמצאים האצטדיון העירוני ומגרשי האימונים, בריכת השחייה העירונית ומשרדי אגף הספורט של עיריית לוד, מנוצלים עפ”י היקף זכויות הבניה רק כ-4,325 מ”ר בלבד.

עפ”י התכנון, היקפי תוספת הבינוי יהיו של כ-23,765 מ”ר, במסגרתם ייבנה קאנטרי עירוני ענק שישתרע על כ-3,500 מ”ר, מתנ”ס מפואר על עוד כ-8,400 מ”ר, מלונית ספורט עם 80 חדרים לאורחים מהארץ והעולם שיגיעו לתחרויות ומשחקים בגודל של כ-4,000 מ”ר, וכן תוספת יציע לאצטדיון הקיים, בגודל של כ-3,000 מ”ר.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו ציין, כי “בתכנית האב אנו מציגים ניצול יעיל של השטח העצום והפיכתו לאזור נופש ופנאי פעיל, עם חיבורים לתשתיות התנועה שיקשרו אותו לכל שכונות העיר. קריית הספורט העתידית תהפוך את לוד לנקודת מפגש לאירועי ספורט רבים הנערכים במדינת ישראל – ומיקומה במרכז הארץ ובסמוך לשדה התעופה בן גוריון, יעניק נקודות נוספות לעריכת אירועים בינלאומיים בשטחה. אנו עמלים כיום ללא הפסקה, בכדי שבעוד מספר שנים נוכל להיות גאים בקרית הספורט מהטובות בישראל, אשר תשכון בעירנו”.