Site icon מקומונט לוד

תמ”א 38: החלו העבודות בשני בניינים בפרויקט בשכונת שרת לוד

“מזל טוב, שני הבניינים הראשונים בעיר בשכונת שרת הוותיקה, יצאו לדרך בפרויקט תמ”א 38. הפרויקט עבר אמנם 4 שנים של חבלי לידה אבל אני מאמין שכעת יגיעו בעקבותיהם בע”ה בניינים ויזמים נוספים”, כך בישר ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, אשר הביע את שביעות רצונו על תחילת העבודות. 

המדובר בשני בניינים ברח’ שלמה המלך 103 וברח’ אלי כהן 5, במסגרת תוכנית מתאר ארצית 38 (תמ”א 38), בהם יבוצעו עבודות חיזוק במטרה לשפר את עמידותם בפני רעידות אדמה ובמקביל שיפוץ חזיתות הבניינים, הוספת קומות ויחידות דיור לרבות מעלית, הרחבת יחידות דיור קיימות, הוספת מרפסות ועוד. את הפרויקטים של תמ”א 38 מקדם ראש העיר יחד עם יוסי שם טוב, מנהל פרויקט שיקום שכונות בלוד.

“חזון ההתחדשות העירונית הופך למציאות”, אמר ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, “מדובר בשני פרויקטים פורצי דרך המהווים אמירה חברתית ברורה, התואמים את החזון העירוני, להתחדשות עירונית רחבת היקף הבאה להשביח, לחזק ולשפר את מערך הבינוי והמגורים הקיים בלוד, ולייצר סביבת מגורים איכותית בשכונות הוותיקות, עבור תושבי העיר, לצד פיתוח דיור חדש ובר השגה, והפיכתה של לוד לעיר אטרקטיבית בעיני אוכלוסייה צעירה ואוכלוסייה חדשה”.

שלט תחילת עבודות תמא 38 ברח’ אלי כהן בלוד. צילום באדיבות: דוברות עיריית לוד