Site icon מקומונט לוד

תערוכת צילומים של הדוקטור…

במסגרת יום הולדת 10 למרפאת כללית רפואה משלימה רמלה התקיימה תערוכת צילומים של ד”ר יהודה שוורץ, מנהלה הרפואי של המרפאה

שבוע שעבר נהנו תושבי רמלה והסביבה מאירוע חגיגי לרגל יום הולדת 10 למרפאת כללית רפואה משלימה רמלה שכלל, הרצאה, הדגמות טיפולי שיאצו ורפלקסולוגיה, כיבוד עשיר ותערוכת צילומים של ד”ר יהודה שוורץ, מנהלה הרפואי של המרפאה.

בדברי פתיחת האירוע נשאו דברים: קרן צור, מנהלת תפעול ושירות מרחב דרום שהודתה לכל הצוות על עבודה מקצועית. ד”ר אלינה צימרמן מנהלת רפואית מרחב דרום, גם ציינה את האופי המיוחד של צוות המרפאה והזכירה שמרפאת רמלה זכתה בהצטיינות בשנה שעברה.

תערוכה משלימה. צילום: רויטל שרון

כמו כן, ד”ר יהודה שוורץ, מנהלה הרפואי של המרפאה, הרצה אודות יעילות ומגוון טיפולי הרפואה המשלימה שמציעים פתרונות לבעיות רבות. לאחר הפן המקצועי, פנה לפן האישי וסיפר אודות התחביב שלו בשעות הפנאי, צילום. לרגל האירוע הוצגה תערוכה מיוחדת של צילומיו של ד”ר שוורץ שתוצג במרפאה עד סוף השנה, הקהל הרחב מוזמן להגיע ולהתרשם.

צוות המרפאה. צילום: רויטל שרון

לדברי קרן צור, מנהלת תפעול ושירות מרחב דרום בכללית רפואה משלימה: “מרפאת כללית רפואה משלימה רמלה מוכיחה כי על מנת להצליח צריך לשלב בין רגישות ללקוח לבין מקצועיות מדויקת, זה בא לידי ביטוי בלקוחות מרוצים חוזרים, סיפורי הצלחות מרגשים ובחגיגה של עשור מוצלח למרפאה, בטוחה אני שחגיגות העשרים יהיו אחרי שיאים חדשים של הצלחה”.

ד”ר יהודה שורץ יחד עם ביתו, מיטל מרלינג-שוורץ. צילום: רויטל שרון