Site icon מקומונט לוד

תפקידו של המנעולן

מנעול דלת צילום עט תקשורת

יש נטייה לראות בתפקידו של המנעולן כתפקיד פשוט וצר למדי, שעיקרו פריצת דלתות. נכון, כשאתם ננעלים מחוץ לבית או מאבדים את המפתח, הוא בהחלט האדם שיכול להושיע אתכם, אלא שהוא יכול לספק יותר מאשר פתרון לבעיה קיימת. למעשה, מנעולן מציע גם דרכים למנוע בעיות שעשויות לצוץ בהמשך ולהתגונן מפני פריצות על ידי התקנה של מנגנונים, צילינדרים, מצלמות בטיחות וכספות. גם בכל הקשור לפריצת מנעולים, אין מדובר בדלת הבית בלבד – מנעולן יכול לפרוץ גם אל הרכב או אל הכספת אם איבדתם את המפתח או את הקוד. מנעולנים תוכלו למצוא כמעט בכל מקום בארץ, כך שגם אם הצורך שלכם הוא במנעולן בתל אביב וגם אם אתם מחפשים פורץ מנעולים בכפר סבא, תוכלו תמיד למצוא אדם מקצועי ומיומן שיגיע אליכם מהר ככל האפשר ויעזור לכם להתמודד עם המצב הלא-נעים שלפניכם.

בוחרים באמינות

מנעול דלת צילום עט תקשורת

כאשר נתקלים במקרה שבו יש צורך בפריצת מנעול הבית או הרכב, הלחץ עשוי לגרום לנו לקבל החלטות פזיזות מדי. קחו רגע להירגע מהלחץ ובדקו מי הוא האדם שאתם מחפשים כעת. מנעולן שיציע מחיר זול מאוד הוא לא בהכרח האדם המקצועי והנכון ביותר בשבילכם – חשוב להבין האם לאדם זה יש אישור של משטרת ישראל לבצע את המשימה שהוא מציע לקחת על עצמו. אישור זה מהווה מעין חותמת איכות, כך שאם תקפידו לבחור במנעולן מאושר, תגבירו את הסיכויים שלכם לקבל שירות איכותי ואמין, נושא חשוב בכל הקשור לנעילת הבית, הדירה או המשרד, שבהם יש ציוד יקר ערך וחשוב ביותר. הדבר נכון על אחת כמה וכמה כאשר אתם מחפשים איש מקצוע שיתקין לכם כספת, מערכת נעילה או מנגנון. מערכות שאינן איכותיות יכולות להיפרץ בקלות, והרי כל מטרתכם הוא להגן על הציוד שלכם עד כמה שרק אפשר, כך שכדאי להשקיע עוד קצת משאבים. מנעול זול עלול לעלות לכם ביוקר אם דירתכם תיפרץ והחפצים היקרים שלכם ייגנבו.

זמינות ושירותיות

בנוסף לחשיבותה של האמינות, כמובן ששאלת הזמינות היא קריטית. סביר להניח שכשאתם נזקקים לשירותיו של המנעולן, אתם מחפשים מישהו שיוכל להגיע תוך דקות ספורות ולעזור לכם להימנע מאיחור לפגישה (אם ננעלתם מחוץ לרכב) או להיכנס הביתה אחרי יום עבודה מפרך. אם כן, הזמינות היא מרכיב חיוני ובלתי נפרד מהשירות, בדיוק כפי שאתם מצפים (ובצדק)  לקבל שירות אדיב ואיכותי. אם מצאתם לכם מנעולן כזה, תשמרו לכם את הפרטים שלו ליתר ביטחון. מי יודע מתי תתקעו שוב מחוץ לבית…