Site icon מקומונט לוד

תרעומת: מדוע ניתק מנכ”ל ‘אורית אור’ את החשמל לבניין שעזב את החברה לפני שבוע?

סרטון מטריד ותמוה שפורסם ברשתות החברתיות מסעיר את תושבי גני אביב. בסרטון נראה מנכ”ל חברת ‘אורית אור’ כשהוא מנתק מהחשמל את תאורת החניה בשטח בניין – שבדיוק לפני שבוע וחצי הפסיקו לקבל את שירותיו. התושבים טוענים – מדובר בנקמה. בסרטון ובשיחה שערכנו איתו טוען ירון – “החשמל לעמודי התאורה מגיע מהבניין השכן, ולכן שייך לנו”.

מאבקי הכוחות בשכונת גני אביב בין התושבים למנהלי חברת אור לא מפסיקים לספק רגעי שיא, כשאתמול בשעת ערב מאוחרת התרחש אחד נוסף.

בסרטון שצילמה תושבת גני אביב וחברת ועד הדיירים ברחוב תלמים 19 יוליה איבחיוב נראה יורון בונה מנכ”ל חברת אורית אור כשהוא מלווה בעובד החברה והם מנתקים את החשמל מתאורת החניה שבשטח הבניין בו היא מתגוררת.

כשניגשו הדיירים בסרטון לבונה על מנת להבין מדוע הוא “מתעסק” בעמודי החשמל שבשטח הבניין הפרטי שלהם – ציין בונה כי עמודי התאורה אכן שייכים לשטח החניה של תלמים 19, אך החשמל המוזן אליהם מקורו בבניין שכן, המנוהל ע”י אורית אור, ולכן הוא מנתק את החשמל.

כאן המקום להסביר למי שאינו מעורה בפרטים כי על פי הסכמים שונים, בניגוד לנעשה ברוב מוחלט של השכונות והערים בארץ, חברת אורית אור היא חברת הניהול המתפעלת את כל הבניינים בשכונת גני אביב, כשלמעשה, מתוך כ-220 בניינים ומבני מגורים – רק 2 פרשו משיתוף הפעולה ועברו לנהל את ענייניהם באופן עצמאי או ע”י חברת אחזקה אחרת.

אחד מאותם שני בניינים כאמור הוא אותו בניין בתלמים 19, שהחל מה-1.1.20 מנהל את ענייניו לבד – מה שהוביל למחלוקות רבות בין חברת אורית אור ובין דיירי וחברי ועד הבניין, כולל האשמות הדדיות בפגיעה ואיומים בהגשת תביעות לשון הרע הדדיות.

כאמור, לאור הדברים המוצגים בסרטון, תושבים שעמם שוחחנו טוענים כי מדובר בנקמה ורצון מכוון לפגוע בדיירי הבניין מצד מנכ”ל אורית אור, וכי באופן מפורש רשום על עמודי התאורה שבשטח החניה כי הם שייכים לבניין שלהם.

פנינו גם לירון בונה, מנכ”ל חברת אורית אור וביקשנו את תגובתו. על פי דבריו של בונה, “מדובר בחניה של בניין שהתנתק מאיתנו, והתאורה מוזנת מבניין אחר – שאין סיבה שיממן את עלויות החשמל. ישנם תושבים וחברי ועד בתלמים 19 שלא מפסיקים להכפיש ולכתוש את ‘אורית אור’ ואותי באופן אישי ואנחנו נשקול את צעדינו ונמצא את הזמן להגיש תביעת לשון הרע.”