Site icon מקומונט לוד

אגף חדש בבית ספר “זבולון המר” בלוד

בשעה טובה ובהתרגשות עצומה, נחנך השבוע רשמית, מבנה הבוגרים החדש של בי”ס ‘זבולון המר’ בשכונת גני אביב בלוד. בכניסה ססגונית בליווי תזמורת בית הספר, התקבלו ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, סגנו יוסי הרוש הממונה על החינוך, חברת המועצה אלוירה קוליחמן, ומנכ”ל העירייה אהרון אטיאס, כדי לחנוך את המבנה החדש והמרשים.

לאחר שראש העיר קבע את המזוזה לברכה והצלחה, התארחו המכובדים בחדר המורים המעוצב, בהשתתפות מנהלת ביה”ס איריס נעים והצוות החינוכי, וכן תלמידי בית הספר שהפגינו את יכולתם בשירה ובריקוד.

ברוכים הבאים לאגף החדש בזבולון המר. תמונה: באדיבות דוברות עיריית לוד

איריס נעים מנהלת בית הספר פתחה בדברים והודתה לכל השותפים לעשייה לטובת קידום מבנה הבוגרים וכלל בית הספר. יו”ר הנהגת ההורים ברכה על המעמד והודתה לראש העיר ופמלייתו על ההשקעה, ובהמשך יו”ר מועצת התלמידים שהדגיש בדבריו את פועלם של התלמידים לקידום והצלחת בית הספר.

אש העיר קובע את המזוזה לברכה והצלחה. תמונה: באדיבות דוברות העירייה.

ראש העיר יאיר רביבו החמיא למנהלת בית הספר ולכלל הצוות על העשייה החינוכית הענפה והוסיף שהוא גאה לקדם פרויקטים כאלה שיאפשרו סביבת לימודים נוחה ומודרנית במוסדות החינוך בלוד, תוך שיתוף פעולה הדוק עם סגנו יוסי הרוש, מחזיק תיק החינוך, במטרה לחזק עוד ועוד את הישגי החינוך והצלחת בית ספר “זבולון המר” יחד עם כל בתי הספר בעיר. בסיום דבריו איחל למידה מהנה ופורייה לכל הצוות והתלמידים.

מנהלת בית הספר איריס נעים מברכת על המעמד. תמונה: באדיבות דוברות עיריית לוד