Site icon מקומונט לוד

אוהלים מונגולים בצפון

להתרחק מהמרכז ולחיות להתפרנס? זה בהחלט אפשרי. רבים חולמים לעזוב את המרכז הצפוף והרועש לטובת הצפון הירוק והרגוע. מי מאיתנו לא מכיר את התחושה כאילו נכנסים לתוך עולם אחר כשמגיעים לצפון. אז לאלה שמחפשים כל הזדמנות להגיע לצפון, אפשר להפוך את אותן הזדמנויות קטנות למציאות החדשה שלכם. היום האפשרויות למגורים בצפון רק הולכות וגדלות ולא מדובר רק על רכישת קרקע ובניית בית או רכישת בית מוכן. ישנם גם מבני מגורים אלטרנטיביים, כאשר אוהלים מונגולים בצפון הם אופציה שרק הולכת וגדלה.

קרדיט https://www.freedome.co.il/

מהם בדיוק אותם אוהלים מונגולים בצפון?

לרוב כשמזכירים אוהלים מונגולים בצפון התמונה העולה בראש היא של מתחם גלמפינג, מתחם אירוח המבוסס על אותם אוהלים הנקראים גם יורטים. אמנם שימוש מרכזי ביורטים הוא לאירוח אך לא רק. ישנם ישובים בהם משמשים יורטים למגורים של ממש. רבים שמגלים עד כמה הלינה ביורטים היא כיפית, פעמים רבות לאחר נופש בו לנו במבנה זה, מחפשים את הדרך להפוך את העניין לקבוע. בניית יורט היא קלה מאוד, אורכת כשלושה חודשים. ניתן להתאים את המבנה לצרכים שלכם, בין אם באמצעות שימוש בחומרים המועדפים עליכם, חלוקת החלל ועוד. למרות קלות הבניה והמחיר הנמוך, מדובר על מבנה חזק ועמיד הבנוי בצורה חכמה, מחומרים קלים אך חזקים. צורת המבנה היא עגולה והגג משופע כך שהשהיה בו היא נעימה במיוחד.

מגוון אפשרויות שמספקים היורטים

אם אתם רוצים לעבור לצפון ולשנות את חייכם, להתפרנס בדרך שונה ומתאימה מאוד להווי האזור, אירוח ותיירות הם ממקורות ההכנסה הבולטים באזור. אירוח נותן הרבה מאוד סיפוק. אמנם הקורונה טרפה את הקלפים בכל הנוגע לתיירות אך דברים סוף סוף מתחילים להתאושש. בקתה מונגולית בצפון התחילה במתחם אחד בגולן והתפשטה כמו פטריות אחרי הגשם בגלל הביקוש הגדול מצד מטיילים ונופשים ומצד שני גם בשל קלות הקמתם ותחזוקתם. מלבד תיירות יכולים אוהלים מונגולים לשמש כמתחמי טיפולים נהדרים. האווירה הנעימה והרגועה הנוצרת בהם היא  אידיאלית לטיפולים כמו גם כמבנה להצגת תערוכות או עבודות יצירה של אמנים. אם אתכם מתעניינים בדבר הגעתם למקום הנכון. אנו בחברת פרידום עוסקים כבר מעל עשר שנים בתכנון והקמת יורטים לכל מטרה. התקשרו אלינו 052-6400632