Site icon מקומונט לוד

אולם אירועים בשרון עם נגישות לבעלי מוגבלות

אולם אירועים בשרון

קרדיט: artista-israel.com

כל בחירת אולם אירועים בשרון נבצע בהתאם לעונה בשנה בה האירוע צפוי להתקיים. חשוב להבין שלא כל אולם אירועים מציע את אותה חווית אירוח בכל חודשי השנה. גשמים ורוחות לא יאפשרו חופות תחת כיפת השמיים. רבים בוחרים לארח אירועים בעונת החורף בגלל המחירים הנוחים. יש קסם מיוחד באירועי חורף ועם אולם האירועים הנכון אין סיבה שלא תחסכו. הסודי לאירוע חורפי מוצלח הוא בחירת אולם אירועים בשרון שיש לו ניסיון וצוות ותיק. אולם האירועים ארטיסטה מארח את כל סוגי האירועים במתחם יוקרתי ומעוצב שכולל גם גן אירועים וגם אזור מקורה וממוזג. הבחירה בארטיסטה מבטיחה תכנון מקצועי ומדויק של כל אירוע בהתאם לתנאי מזג האוויר הצפויים.

שיטת הגשת האוכל

רגע לפני שאתם בוחרים את שיטת ההגשה חשוב שתדעו שקיימים אולמות אירועים בהם שיטת ההגשה משפיעה על המחיר. הגשה במזנון דורשת פחות מלצרים ובהתאם המחיר שלה יהיה בחלק מהאולמות זול יותר. הגשה אישית עם מלצרים כוללת הושבה של האורחים בשולחנות בעוד כל אורח מקבל את האוכל אל השולחן. הגשה במתכונת של מזנון תכלול 2-3 שולחנות עמוסים באוכל כאשר האורחים נדרשים להגיע אליהם עם הצלחות.

נוכחות של בעלי מוגבלות או קשישים באירוע שלכם דורשת היערכות מתאימה. תשמחו לגלות שברוב אולמות האירועים באזור השרון יש נגישות לנכים. על מנת לחסוך לעצמכם אי נעימות חשוב לוודא שיש במתחם חנייה נגישה לנכים, אפשרות להתנייד בין המתחמים ללא מדרגות ותא שירותים שמותאם לנכים.

מה עוד חשוב לבדוק לפני שסוגרים עסקה?

הפרטים הקטנים צפויים להשפיע רבות על הצלחת האירוע שלכם. לכן, נמליץ לברר כמה מקומות חנייה יש במגרש החנייה והאם מותקנים בו עמודי תאורה ומצלמות. במהלך הסיור בקשו לראות את החדר של החתן והכלה בכדי להיערך בהתאם.

אירוח אירועים עם ארטיסטה מבטיח לכם מתחם אירוח מטופח, קסום ויוקרתי. זוגות בוחרים את ארטיסטה בגלל האווירה הרומנטית. כולם מתאהבים ברגע בסטייל המיוחד של המקום. אם אתם מחפשים אולם אירועים בשרון לאירוע משפחתי או עסקי, עם ארטיסטה תפיקו אירוע מדהים בקלי קלות.