Site icon מקומונט לוד

אולפן ירוק – וידיאו שמגיע רחוק

אם אתם רוצים לצלם סרטון פרסומת, קליפ, תוכנית טלוויזיה או אפילו סרט, ואתם צריכים לצלם אותם עם רקעים קצת אחרים ובאווירה מיוחדת – אתם צריכים אולפן ירוק. מה זה בדיוק, למה הוא ירוק ומה אפשר לצלם בו? במאמר זה תקבלו את התשובות.

אודות האולפן

אולפן ירוק הוא אולפן שבו יש רקע לצילום שצבוע ירוק. רקע כזה מאפשר לצלם שחקנים וקריינים על פני כל רקע שרוצים, לרבות כביש עם מכוניות נוסעות, שמיים כחולים עם עננים שטים, רקעים אלקטרוניים מתחלפים ובעצם – כל מה שרוצים. הצילום על רקע זה יוצר תחושה שהדברים מתרחשים באמת: סופרמן באמת עף בשמיים, האיש באמת עומד בין מכוניות חולפות, הילדה באמת נמצאת בראש מגדל שמתנשא אל על. כשהדברים נראים כל כך אמיתיים – כל דבר שמצלמים:  סרט פרסומת, קליפ, תוכנית או סרט באורך מלא – נראה הרבה יותר אמין.

איך בוחרים אולפן?

בגלל התפתחות התחום של יצירת סרטוני פרסומת, סרטוני הדרכה, קליפים וצילומי וידיאו בכלל, הרי שהיום יש בישראל כבר לא מעט אולפנים ירוקים. על מנת לבחור את האולפן המתאים ביותר לצרכים שלכם ואשר יוכל לספק לכם בדיוק את הסרטון שראיתם בדמיונכם, כדאי מאוד לבחור אותו על פי הפרמטרים הבאים:

 

 

 

 

כשהמסך עולה…

צילום pixabay

אם תבחרו גרין סקרין על פי הפרמטרים שצוינו לעיל, סביר מאוד שתקבלו תוצאה שתהיה בדיוק לשביעות רצונכם. קראו על האולפנים השונים, ודאו שיש בהם את כל מה שאתם צריכים, בקשו המלצות ממכרים וקחו הצעות מחיר, ואין ספק שהבחירה שלכם תוביל ליצירת הווידיאו הכי יפה בעיר. בהצלחה!