Site icon מקומונט לוד

אופניים חשמליים יד שנייה

בדיוק כמו שאפשר לרכוש אופניים חשמליים או קורקינט חשמלי חדשים מהניילון, אפשר כיום גם לרכוש אופניים חשמליים או קורקינט חשמלי מיד שנייה. מכיוון שהביקוש עולה כך גם גדל ההיצע של אלו אשר מבקשים למכור את האופניים או הקורקינט הראשונים שרכשו ולשדרג לדגם מתקדם יותר.

רכישת אופניים חשמליים יד 2

חשוב להבין שכאשר אנחנו רוכשים אופניים חשמליים אנחנו לא רוכשים את האופניים במצב הכי טוב שנוכל כי הן לא חדשות והשתמשו בהן, ומטבע הדברים הופעל עליהן עומס. אבל זה לא אומר שהאופניים לא במצב טוב. חשוב רק לבדוק את הדברים. ראשית יש לבדוק את הסוללה הנטענת משום שרכישה של סוללה לאופניים חשמליים היא סיפור יקר –  לפחות 1,000 ₪.

הסוללה היא אחד הרכיבים שמשפיעים על מחיר האופניים ואם לסוללה נותר אורך חיים קצר או שהביצועים שלה כבר לא מספיק טובים, אז הרכישה עלולה להתברר כלא כדאית.

סוללה של אופניים חשמליות

יש לבדוק גם את הצמיגים. במידה והם שחוקים לא רק שזה סכנה בטיחותית לכם ולסובבים אתכם אלא שעלות צמיגים חדשים מסתכמת בכמה מאות שקלים וחשוב להכניס את זה למחיר האופניים יד שנייה במידה והצמיגים לא שמישים יותר.

אלמנט נוסף הוא הבלמים. בקשו לנסות את האופניים ממי שמוכר אותן ורק כך תקבלו אינדיקציה לגבי מצבם של הבלמים.

רכישת קורקינט חשמלי יד 2

אם מדובר על קורקינט חשמלי חשוב גם כאן לצאת לנסיעת מבחן כדי לקבל אינדיקציה טובה לגבי המצב של הכידון, הגלגלים ואחיזת הכביש. בדקו את הסוללה – מבחינת הספק ומתח. קורקינט חשמלי ש”חרשו” אותו פעמים רבות יהיו עליו סדקים שונים או פגמים או חיבורים עקומים.

אפשרות נוספת היא לרכוש אופניים חשמליים או קורקינט חשמלי מחנות אופניים וקורקינטים. היתרון כאן הוא שאתם רוכשים מחנות שיש לה כתובת ובעל בית ואם יתגלה פגם לא סביר באופניים או בקורקינט שרכשתם יהיה לכם למי לבוא ולבקש שירות. כאשר רכשת אופניים חשמליים או קורקינט חשמלי מאדם שאתם לא מכירים אותו, לא יהיה לכם למי לפנות בשעת הצורך.