Site icon מקומונט לוד

אופרה בקהילה | תושבי לוד מציגים: “חליל הקסם”

חליל הקסם, האופרה האגדית של מוצרט ואחד הפרויקטים המרגשים ביותר של האופרה הישראלית יוצג בהיכל התרבות המחודש בלוד, בהפקה משותפת יחד עם תושבי העיר.תפתחו יומנים: 3.2.2020 בשעה 20:00

האופרה הישראלית מגיעה ללוד במסגרת מיזם “אופרה בקהילה”. פרויקט אופרה בקהילה בשיתוף משרד התרבות והרשויות המקומיות הפועל כבר למעלה מעשור.

במסגרתו צוות האופרה הישראלית הכולל את הבמאיות שירית לי וייס ואביגיל סנדלר, מנהל מוזיקלי איתן שמייסר, סולני האופרה הישראלית, נגנים ועוד חברו אל הכישרונות המקומיים בעיר לוד ומעלים יחד הפקה אופראית בימתית מלאה.

צוות האופרה עובד עם כ-200 משתתפים, תושבי העיר לוד, מגילאי 6-80 כבר שלושה חודשים רצופים ששיאם יגיע בערב הבכורה, ה- 3 לפברואר בשעה 20:00 בהיכל התרבות לוד.

צילום: יוסי צבקר

האופרה האגדית של מוצרט “חליל הקסם” בעיבוד ייחודי מספרת על זרסטרה שחטפה את הנסיכה פמינה מאמה, מלכת הלילה כחלק ממאבק ממושך בין מלכות הכפור למלכות השמש. מלכת הלילה משכנעת את הנסיך טמינו למצוא את פמינה ולהחזירה בעזרת צייד הציפורים פפגנו. בסוף טמינו ופמינה מתאהבים ומתאחדים..

ערב הבכורה הוא יום חג של ממש בקרב קהילת התושבים, שיתכנסו לצפייה באופרה בהשתתפות מכריהם או בני משפחתם. לחלקם, צפייה באופרה היא חוויה ראשונית בפני עצמה. תושבע העיר מוזמנים גם הם.

איפה? היכל התרבות לוד 

מתי? 3.2.2020 בשעה 20:00

כמה? 10 ש”ח בלבד