Site icon מקומונט לוד

אורטופד – הרופא שכל אדם בגיל השלישי צריך לפגוש

Close-up of the therapist showing knee joint model during the medical consultation

אורטופד – הרופא שכל אדם בגיל השלישי צריך לפגוש

בלי ששמתם לב איך זה קרה, הגעתם לגיל השלישי? אתם מסיימים כל יום עם עוד ועוד כאבים? אתם לא לבד. זו הסיבה שבגללה נהוג לומר: אורטופד – הרופא שכל אדם בגיל השלישי צריך לפגוש, כי איש מקצוע כזה יוכל לעזור גם לכם. 

למה כדאי לפנות אל אורטופד – הרופא שכל אדם בגיל השלישי צריך לפגוש? 

אומנם שמעתם על חברים בגילכם שכבר פנו אל אורטופד כזה או אחר, אבל אתם עדיין לא ממש יודעים איך זה קשור גם אליכם? חשוב שתבינו: זה לא במקרה שנהוג לומר אורטופד – הרופא שכל אדם בגיל השלישי צריך לפגוש. העניין הוא שעם השנים הכאבים שכולנו מרגישים במפרקים, בירך, בברך ובכל השלד, רק הולכים ומתחזקים. לכן ברור מדוע החלפת ברך בשיטה הקינמאטית הפכה להיות נפוצה ומוכרת כל כך. אנשים רבים בגיל השלישי סובלים מהכאבים האלה, ולכן, אם יש פתרון שיוכל לסייע ולהעלים את הכאב, מה פתאום שתוותרו עליו? 

טיפולים רפואיים בעידן המודרני 

החלפת ברך בשיטה הקינמאטית זה משהו שבעבר כלל לא היה קיים, אך היום עוד ועוד אנשים בגיל השלישי בוחרים לעשות זאת. מדובר על טיפול מקצועי, יעיל וכזה שההתאוששות ממנו לא ארוכה. לכן, אם מה שגרם לכם לדחות עד היום את הטיפול בכאבים היה החשש מניתוח שקשה לקום ממנו, דעו שהיום אפשר גם אחרת. 

איך בוחרים רופא מוביל בתחום הזה? 

לא מעט רופאים מציעים לכם לפנות אליהם כדי לעבור טיפולים רפואיים שונים. זה נכון בין אם מדובר על אורטופד – הרופא שכל אדם בגיל השלישי צריך לפגוש ובין אם מדובר על רופאים מקצועיים אחרים. יחד עם זאת, לא כל הרופאים שאליהם תוכלו לפנות יידעו כיצד לעזור לכם. בנוסף, ממש כפי שקורה בכל תחום אחר בחיים, גם כאן אנחנו רואים שיש רופאים טובים יותר מאחרים. לכן, אם כבר חלטתם לעבור החלפת ברך, למה שתתפשרו על פחות מהרופא הטוב ביותר? זו הסיבה שבגללה כדאי שתקבעו תור עוד היום אצל ד”ר ירון בר זיו, כי אתו תמיד תוכלו לדעת שאתם בידיים טובות ומקצועיות.