Site icon מקומונט לוד

אחת ולתמיד – כמה זמן מחזיקות תוספות שיער?

ההחלטה לפנות לעזרה של תוספות שיער על מנת לשפר את מראה השיער באופן מערכתי וכוללני. הדרך לכך עשויה להיות רצופה אינספור החלטות,  כאשר חלקן כלל לא פשוטות. למעשה, הבעיה העיקרית שעומדת בפני נשים רבות המעוניינות לעשות תוספות שיער זה היחס בין הסכומים שיש לשלם והתמורה שמתקבלת. לכן, שתי השאלות המרכזיות החשובות עבור כל אחת שמחליטה לעשות תוספות שיער הן:

  1. כמה זה עולה?
  2. כמה זמן זה מחזיק?

ובגלל שהמענה על שאלה זו לא ממש חד-משמעי, התייעצנו עם המומחה מס’ 1 בתחום תוספות השיער בישראל: לאזר לוי LAZAR LEVI שפירט באריכות מה כולל השירות של תוספות השיער, באילו דרכים הוא ניתן ומה מבטיח שתוספות השיער ישרתו את בעליהן לאורך זמן רב ככל הניתן.

איכות התוספות ותוחלת חייהן

תוספות שיער? צילום: pixabay

אחד הגורמים שמשפיע על תוחלת החיים של תוספות השיער באופן המובהק ביותר – זה האיכות הראשונית שלהן. כך, כאשר בוחרים את המקור של תוספות השיער באופן מדוקדק ביותר, בודקים שערה-שערה ודואגים שכל קווצה תהיה מושלמת – איכות החיים שלהן עשויה להיות ארוכה יותר. הסוג הנפוץ והפופולרי ביותר של תוספות שיער זה השיער הטבעי שמגיע ממדינות שונות. אמן שיער מיומן יכול להתאים את השיער ללקוחה באופן אידיאלי, כך שההבדל ממש לא יהיה ניכר לעין, וניתן יהיה לעשות את כל מה שרוצים עם השיער ללא כל הגבלה ומבלי לקצר את תוחלת חיי תוספות השיער.

השפעת צורת ההדבקה על תוספות השיער

גורם נוסף המשפיע על תקופת הזמן שבמהלכה תוספות השיער מחזיקות היטב – הוא הדרך שבה חובר השיער לשיערה הטבעי של הלקוחה. לאורך שנים ארוכות נעשה שימוש בשזירת חרוזים על מנת להשיג את המטרה הזו. עם הזמן נהיה ברור שמדובר בפתרון לא אידיאלי, למרות שיש כמה סוגי חרוזים, אחד מהם עם חיבורי סיליקון המאפשרים אחיזה טובה. עם זאת, התלות באביזרים זרים כגון חרוזים, קליפסים וכו’, כל אלה יוצרים תחושה לא נעימה ומכבידה, ולא מהווים פתרון אופטימלי לטווח הארוך.

תחזוקה שוטפת המשפיעה על תוחלת החיים של תוספות השיער

גם התוספות האיכותיות ביותר שחוברו בשיטת הדבקה מתקדמת יכולות לצאת מכלל שימוש תוך זמן קצר במידה והן לא זוכות ליחס הראוי ולתשומת הלב שתאפשר להן להחזיק כמה שיותר זמן. על מנת שתוספות שיער יחזיקו מעמד לפחות כמה חודשים, יש לדאוג להזין אותן בצורה נכונה, לרכוש את התכשירים האיכותיים ביותר המכילים אלמנטים תזונתיים חיוניים לשיער ועוד. ניתן למצוא את כל אלו במסגרת הסלון שבו אתם עוברים את הליך החיבור, משום שהמוצרים האלה הם האיכותיים והמתאימים ביותר. המלצה של מעצב השיער והקפדה על ביצוע כל ההוראות שלו יבטיחו שתוספות השיער ישרתו אתכן לאורך הזמן הארוך ביותר.

מדוע בחירה במעצב השיער הנכון היא קריטית למדי

בהנחה שאתן מעוניינות בתוספות דמוי שיער שילוו אתכם לכל מקום, כולל ים, מקלחת או בריכה – יש למצוא את האדם המהימן והמקצועי ביותר שיבצע את התהליך עבורכן באופן שלא משאיר מקום לספק או לבעיות טכניות כלשהן. ביצוע הארכה ומילוי של השיער בעזרת תוספות שיער לאזר מבטיח את האיכות הבלתי מתפשרת הזו, לצד מוצרים איכותיים שבטוח יעניקו לתוספות השיער התמיכה והחיזוקים הדרושים על מנת לשרת אתכן לכמה שיותר זמן. באופן אידיאלי, תוספות שיער בהלחמה מחזיקות כ-3-6 חודשים, תלוי במהירת צמיחת השיער המקורי. מעבר לכך, ניתן לחבר את אותן התוספות מחדש בהנחה שהן עברו טיפוח ותחזוקה מתאימים ולכן שמרו על מראה מהודר, נוצץ וחלק – בדיוק כפי שרצינו.