Site icon מקומונט לוד

אטרקציות חינמיות בצפון

צפון הארץ הוא שכיית חמדה אמיתית, ולא בכדי; השילוב המושלם הזה, בין מזג אוויר נוח, נוף ירוק טרי ושמיימי, אווירה פסטורלית שאין בשום מקום אחר ותחושה שנמצאים בחופשה שאף פעם לא תיגמר – הופך אותו למקום שרבים נושאים אליו עיניים וחוזרים (או שואפים לחזור) אליו – כמה שיותר.

הגנים הבאהיים (צילום באדיבות pixabay)

בנוסף לכל אלה, הצפון שופע אטרקציות חינמיות ואטרקציות בתשלום, כאלה שכדאי מאוד לבקר בהן כדי לחזור עם שק של חוויות. במאמר זה נתמקד בחוויות שאינן מצריכות תשלום כלשהו, כך שאם אתם מתכננים לנסוע לצפון ולא רוצים להיכנס למערבולת של הוצאות – אתם בדיוק במקום הנכון.

כדי להגיע לאטרקציות – כל מה שצריך הוא למצוא מקום ללון בו, וזה יכול להיות מלון בוטיק בצפון השוכן בינות עצים, מלון דרכים כמו של פעם שיארח אתכם בחיבוק או אכסניה מקסימה ופסטורלית שנמצאת בתוך יער ירוק. אם אתם צריכים לעשות חשבון ולהחליט אם להשקיע את הכסף במקום לינה או באטרקציות, אנחנו אומרים – לכו על מלון בוטיק. קודם כל – כי לא בטוח שתרצו בכלל לצאת ממנו, ושנית – כי יש מספיק אטרקציות חינמיות בגולן ובגליל.

לסיכום – כשנוסעים לטיול בצפון אפשר בהחלט ליהנות יחד עם כל המשפחה במגוון של אטרקציות ללא תשלום – בין אם מזמינים מלון בוטיק ללינה ובין אם לא. אז קחו אתכם סלסלת פיקניק מאובזרת, כובעים, מים ומפה, הזמינו מקום לשהות בו בלילה וצאו לבלות עם חברים, בזוג או עם כל המשפחה. טיול נעים!