Site icon מקומונט לוד

איומים על חיי יאיר רביבו, ראש עיריית לוד

תוגברה האבטחה סביב יאיר רביבו, ראש העיר לוד ובני משפחתו בעקבות מידע מודיעיני שהגיע למשטרה על גורמים המעוניינים לפגוע בו. רביבו:”לא אירתע מאיומים”.

תוגברה האבטחה סביב ראש עיריית לוד, עו”ד יאיר רביבו. זאת לאחר שהגיע למשטרה מידע מודיעיני המעיד כי ראש העיר לוד, יאיר רביבו, מאוים מצד גורמים שונים המעוניינים לפגוע בו. לפני מספר ימים רביבו נקרא לשיחה דחופה עם מפקד מרחב שפלה במשטרה ומפקד תחנת לוד, שהציגו בפניו את המידע, והודיעו לו כי הוא סווג כנתון תחת דרגת האיום הגבוהה ביותר, ולכן תוצב סביבו וסביב משפחתו אבטחה במשך 24 שעות.

ראש העיר יאיר רביבו. איומים על חייו.צילום: דוברות עיריית לוד

במשטרה החליטו גם להציב שוטרים בסביבת מגוריו של רביבו ולרשת את לשכתו במצלמות אבטחה. נוסף לכך, נערך פיקוח קפדני על הבאים לבניין העירייה. בשל רגישותה של החקירה לא נמסרו פרטים על זהות הגורמים המאיימים. אך בסביבתו הקרובה של ראש העיר מעריכים שמדובר בתוצאה של הסתה נגד רביבו, שהחלה בעקבות מספר מהלכים עירוניים כמו הריסות מבנים בלתי-חוקיים, תמיכתו בעניין חוק המואזין המתגבש וצעדים נוספים שהוא מוביל לאכיפת החוק בלוד יחד עם משטרת ישראל.

בחודש נובמבר האחרון בעקבות פנייתו של ראש העיר לראש הממשלה ולשר לבט”פ תוגברה משטרת לוד בכוח משימה מיוחד של עשרות לוחמי ימ”מ ומג”ב שפוזרו באופן סמוי וגלוי במתחמים השונים בעיר.

רביבו אמר היום למקומונט לוד כי:”אני סומך על משטרת ישראל שתדע לדאוג לביטחוני ולא אירתע מאיומים כאלה ואחרים, אמשיך לפעול בנחישות לאכיפת החוק והסדר בעיר וכל זאת במטרה לשפר את איכות חיי התושבים בלוד”.

יצויין כי בעבר הגיעו למשטרה ידיעות שאיימו על חייו של רביבו בשל הריסת מבנים שאינם חוקיים אך אז לא הוצמדה אליו אבטחה אישית, אלא רק הוגבר הפיקוח.