Site icon מקומונט לוד

איך בוחרים וטרינר

מי שיש לו חיות מחמד או חיות משק יודע שכדי שבעלי החיים יאריכו ימים, חשוב לבצע בהם את כל הטיפולים הרפואיים הדרושים, החל מטיפול בסיסי נגד תולעים או קרציות ופרעושים, עד חיסונים או עיקור וסירוס בעת הצורך. גם במקרי חירום חשוב לבצע את הפרוצדורות הניתוחיות החשובות שיצילו את חייהם של האהובים, כמו גם שיאריכו את משך חייהם ויספקו להם איכות חיים וחיוניות.

בחירת וטרינר באשדוד טוב ואיכותי היא חלק מהדאגה שלכם לבעלי החיים, בעיקר משום שבחירת מרפאה טובה תוביל לשגרה של טיפולים שמטיבים ומגנים על החברים הטובים ביותר וגם שומרים עליהם בריאים.

כיום יש לא מעט וטרינרים שמציעים את השירותים שלהם. אבל בזמן שאתם בוחרים את הטובים ביותר יש לשים לב לדגשים כמו מרפאה וטרינרית המציעה מקצועיות וניסיון. בחרו מרפאה שיש בה צוות רופאים ואסיסטנטים שיש להם ניסיון רב בטיפול בבעלי חיים. בחרו מרכז רפואי וטרינרי שיש בו צוות מיומן, יעיל, שירותי ומתחשב, ובחרו צוות רפואי יסודי ובקיא בכל הנוגע לטיפול בחיות המחמד שלכם.

כיצד בוחרים מרפאה וטרינרית מבין מגוון רחב של מרפאות ומרכזים רפואיים?

כיום יש לא מעט מרפאות וטרינריות – חלקן גדולות וחלקן קטנות או בינוניות. אם אתם מחפשים שירותים נרחבים עבור חיית המחמד, כדאי לבחור מקום שיש בו את כל מה שדרוש לטיפולים שגרתיים, ביקורות וטיפולי חירום בבעלי חיים.

בחרו מרפאה המציעה שירותי הדמיה ומעבדה, חדר לצילומי רנטגן בדיקות CT סקירות ראש, וכולי. וודאו כי הצוות יכול לבצע בדיקות דם או ספירת דם, בדיקת רמת סוכר, ולהציע שירותים בתחום של ביוכימיה ואלקטרוליטים.

תמונה: freepik

חשוב לבחור מרפאה שיש בה צוות שמציע לקיחת ביופסיות, ביצוע בדיקות בקטריולוגיות ופטריות, בחרו מקום שאפשר לעשות בו בדיקות מיקרוסקופיות ובדיקת שתן וצואה, כמו גם לקיחת משטחים עבור כל בעל חיים, לבצע בדיקות הריון עבור יונקים וגם לספק שירותים לשמירה על איכות חייהם של בעלי החיים כמו ניקוי חניכיים וטיפולי שיניים, שירות של אבחון מחלות ממאירות וכדומה.

וודאו כי ניתן לקבל את כל השירותים המקום אחד

כשאתם מטפלים בכלב בחתול באוגר או בחיה טרופית ובעצם בכל יצור חי – אתם רוצים לקבל את כלל השירותים במקום אחד. בחרו וטרינר שמציע מגוון רחב של שירותים החל מחיסונים וטיפול נגד פרעושים עד בדיקות דם, אבחונים, צילומים, אשפוזים, וביצוע פרוצדורות ניתוחיות כמו למשל סירוס ועיקור עד ניתוחים מסובכים יותר כמו ניתוח היפוך קיבה, הסרת גידולים, ניתוחים אורטופדיים מספרה לכלבים וחתולים וכו’..

 

בחרו וטרינר שיש לו מרפאה מאובזרת וכזאת שיש בה ציוד ניתוח חדרי אשפוז, כלובים לבידוד ושאר ציוד טיפול החייאה וציוד חירום. כך תוכלו למצוא וטרינר שמציע שירות מושלם!