Site icon מקומונט לוד

איך חברות גדולות שומרות על קשר עם הלקוחות דרך אתרי הזמנות

חברות גדולות שעיקר הפעילות שלהן דרך רשת האינטרנט חייבות למצוא את הדרכים הכי טובות להיות בקשר עם הלקוחות שלהן. אין זה מספיק להעמיד אתר הזמנות נוח וזמין ויש חשיבות גבוהה לתהליך כולו ולתקשורת עם הלקוח לפני, תוך כדי וגם אחרי ההזמנה. דבר זה נכון ורלוונטי לכל אתר הזמנות ללא קשר למהות של המוצרים או הפריטים הנמכרים. אט אט השכילו הרבה מאד חברות להבין את העקרון הזה וכמובן להתחיל לפעול על פיו. על מנת למצוא את הדרכים ליצור קשר עם כל חברה הוקם אתר מיוחד ששמו שירות בקליק ובו מרוכזים ערוצי הפנייה לשלל חברות מוכרות יותר או פחות. כך יכולים הלקוחות למצוא במקום אחד ובצורה מסודרת את כל האפשרויות והדרכים העומדות לרשותם בבואם ליצור קשר עם חברה זו או אחרת.

הזמנת מוצרים אונליין ויצירת קשר עם החברה

יש חברות גדולות ומוכרות יותר או פחות אך ללא ספק בקרב כל החברות יש קונצנזוס בדבר הצורך להיות בקשר עם הלקוחות בצורה נוחה וזמינה. טרמינל איקס שירות לקוחות למשל חייב להיות נוח, יעיל ומהיר, שכן מדובר באתר מבוקש שמרכז פריטים ומוצרי אופנה של כמה וכמה חברות ולכן יש הרבה מאד גולשים ולקוחות שצריכים מענה ממי שמתפעל את האתר. מעבר לכך, כיום יש הבנה והפנמה מצד בעלי אתרים ועסקים שהם חייבים להיות בקשר הדוק עם הלקוחות כי יש ציפייה לזה מצדם. הם לא יכולים להתחבא מאחורי אתר אינטרנט, יעיל ונוח ככל שיהיה, אלא צריכים לאפשר מענה מותאם אישית לשאלות שמתעוררות. הלקוחות רוצים וצריכים לדעת שיש מי שעונה להם, מתייחס אליהם ושומר איתם על קשר. אי אפשר לשכוח שמאחורי כל עסק מצליח יש לא מעט לקוחות שמבצעים רכישות ולכן העסק לא יכול להתעלם מהלקוחות האלה וחייב לתת להם שירות.

צילום: FREEPIK

כשערוצי התקשורת מרוכזים במקום אחד

ללא ספק זו גדולתו של האתר של השירות המהיר בקליק. לא תמיד הלקוח בעצמו יכול לדעת איפה ללחוץ או איך ליצור קשר ולכן כאשר ישמור במועדפים של הדפדפן שלו את כתובת האתר בקליק – הוא יוכל למצוא בקלות ובמהירות את כל דרכי התקשורת לכל עסק או חברה שיש בישראל ונותנים שירות לקהל לקוחות גדול. חשוב מאד לדעת שלפעמים קל להתמצא באתר שכזה, הרבה יותר מאשר באתר הרשמי של החברה וכך בעזרת הקטגוריות העסקיות הנוחות אפשר להגיע לעמוד הייעודי של כל חברה ועסק ולבחור דרכו את ערוץ יצירת הקשר שללקוח יהיה הכי נוח – צ’אט עם נציג באתר הרשמי, קבלת מספר הטלפון של מערך שירות הלקוחות או שליחת הודעה דרך הדואר האלקטרוני והמתנה לקבלת תשובה.