Site icon מקומונט לוד

איך לבחור חברת ניקיון?

חברת ניקיון זה ממש לא מה שהיה בעבר, אם בעבר חברת ניקיון הייתה עוזרת בית בודדה כיום הפכו למערך שלם של עובדים עם ציוד ניקיון מקצועי אשר מוזיל את המחיר של העבודה ומקצר משמעותית את זמן העבודה.

קנית דירה חדשה מקבלן? מתלבט האם לנקות אותה לבד או לבחור חברת ניקיון? מתלבט איך לבחור חברת ניקיון מומלצת? לשם כך מירב המומחים שלנו סיכמו עבורכם את הטיפים הטובים ביותר.

אז איך לבחור נכון?

בחירת חברת ניקיון הינה החלטה חשובה ויש להתאים אותה בהתאם לגודל הבית, לסוג העבודה, ובתאם למצב הכספי שלכם. חברתינו רכזה עבורכם מספר המלצות חשובות שאתם חייבים לעבור עליהם לפני שאתם חותמים על הסכם עם חברת ניקיון.

וותק – וותק של חברה הוא פקטור חשוב מאוד בבחירת חברת ניקיון, ככול שחברה יותר ותיקה ככה יש לה יותר ניסיון במקרים שונים, ויש לה את הפתרון לבעיות הקוראות בשטח. תעשו השוואה בין כמה חברות ניקיון ותבדקו כמה שנים כל אחת נמצאת בתחום.

המלצות- אנו ממליצים לכם לשמוע המלצות מחברים טובים או משפחה טובה כי אין כמו להגיע לחברת ניקיון מהמלצה של מישהו שאתם מכירים, או לחילופין לקרוא ביקורות על חברת הניקיון ברשתות החברתיות, תוכלו לשמוע מאנשים שהשתמשו בשירותי החברה איך החברה מתפקדת, כך תבינו האם החברה היא טובה או לא, תוכלו לשמוע מאנשים דברים חיובים וגם דברים שליליים. דבר זה יעזור לכם להחליט אם איזה חברה אתם רוצים לסגור.

מחירים- המחירים של חברות ניקיון משתנות בין סוג עבודה לעבודה, בין גודל של הבית ובמרחק של העבודה ממיקום החברה, כמובן שתמיד יש דרכים יצירתיות להוזיל את המחיר אבל ברוב הפעמים  המחיר מגיע על חשבון האיכות אז בעניין הזה אנחנו פחות ממליצים להתגמש ולהתפשר על מחיר זול.

לסיכום אנו ממליצים מאוד כאשר עוברים לבית חדש לקחת חברת ניקיון עם וותק בתחום, המלצות, ומחירים הוגנים זה יגרום לכם לראש שקט, יחסוך לכם כאבי ראש מיותרים והכי חשוב הבית שלכם יצא מבריח עם ריחות טובים. אך לפני שאתם בוחרים חברה כזאת עברו על הממלצות שלנו ותיישמו אותם.

למידע נוסף פנו לחברת מאיי קליין >> https://www.myclean.co.il/