Site icon מקומונט לוד

איך לבחור מכונת כביסה

השוק של מכונות הכביסה מציע לנו היום הרבה אפשרויות. ישנן כמה וכמה יצרניות המתחרות על המשבצת של המכונה הטובה ביותר. המכונות קיימות בדגמים שונים. יש לנו את המכונות המכניות ויש את אלו הדיגיטליות. יש הבדלים גם מבחינת הקיבולת של המכונה ועוד כמה וכמה פרמטרים משתנים. על כן בבואנו לרכוש מכונת כביסה חדשה עלינו לעשות מעט שיעורי בית וללמוד מהן האפשרויות השונות על מנת שנדע להתאים את המכונה הטובה ביותר עבורנו.

איך בוחרים את מכונת הכביסה?

הבחירה במכונת הכביסה חייבת להיות מותאמת לצרכים האישיים והיא אמורה לכלול את כל התכונות הרצויות. היא לא רק צריכה להיות יעילה ונוחה לשימוש אלא היא גם חייבת להבטיח לנו ניקוי אופטימלי ולמנוע את הבלאי מהבגדים. חשוב שהיא תהיה חסכונית בחשמל ובמים וכמובן גם תאריך שנים. כדי שאכן כל זה יקרה עלינו לבחון את האפשרויות הקיימות ולבחור מתוך יישוב הדעת את המכונה המתאימה לנו ולצרכים שלנו.

פתח עליון או קדמי?

אחת השאלות הראשונות אותה אנחנו נשאלים בבואנו לרכוש את המכונה היא האם אנחנו מעוניינים במכונה שהיא בעלת פתח עליון או מכונה שהיא בעלת פתח קדמי. במה בעצם יבוא ההבדל לידי ביטוי?

פתח עליון זהו פתח נגיש ונוח מאוד. לא צריך לכרוע אל פתח המכונה וניתן להכניס ולהוציא את הכביסה בקלות רבה. מלבד זאת ברוב הדגמים של המכונות בעלות הפתח העליון קיימת האפשרות לפתוח את התוף באמצע הפעילות של המכונה כדי להוסיף כביסה וכדומה. הבעיה היא שאם אנחנו רוצים להניח מכונת ייבוש על גבי מכונת הכביסה לא נוכל לעשות זאת על גבי מכונה כזו שהיא בעלת פתח עליון. דבר שיוכל להתאפשר רק במכונה שהיא בעלת דלת קדמית.

גודל של המכונה

חשוב מאוד למדוד את השטח אשר בו אנחנו עומדים להכניס את המכונה. לא כל מכונה תוכל להתאים לכל מקום ולפעמים חסר רק חצי סנטימטר שכבר מונע מאתנו להכניס את המכונה אל המקום המיועד.

קיבולת של המכונה

קיימות מכונות במבחר גדלים. ישנן המכונות הסטנדרטיות המסוגלות לכבס כ – 5 ק”ג של כביסה בכל פעם. זוהי מכונה שיכולה להתאים לכל משפחה סטנדרטית כאשר על פי רוב תהיה גם האפשרות של כיבוס חצי מכונה, דבר שמוזיל את העלויות של המים ושל החשמל.

ישנן גם המכונות הגדולות יותר המאפשרות כיבוס של בגדים במשקל של 7 ואפילו 9 ק”ג. המכונה מן הסוג הזה תוכל להתאים למשפחות גדולות או לפנימיות של תלמידים וכדומה.

קיימת אפשרות לרכוש מכונת כביסה שהיא גם מכונת ייבוש. מדובר באופציה נוחה וטובה ביותר החוסכת לנו הרבה מקום וגם הרבה כסף.

זקוקים למכונת כביסה חדשה? לכו על מכונת כביסה בוש. אתם תיהנו ממוצר איכותי מבית טוב שיוכיח את עצמו בכל כביסה מחדש.

תמונה באדיבות: pixabay